Beantwoord

Nieuwe activatiecode

  • 18 July 2020
  • 6 reacties
  • 44 keer bekeken

Hallo. Ik zou graag ons Spotify’s activerings code ontvangen. Wij willen het bestaande abonnement omhangen onder een ander account 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 July 2020, 11:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Richard Mullie . Ik kan je daar wel bij helpen, denk ik.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Profiel aangevuld. Onze dochter gebruikt nu spotify met haar account. Dit willen wij tzt omzetten naar mijn account. Wij vermoeden dat we hier dus de activerings code voor nodig zijn. De uitdaging of vraag is ook of haar afspeellijsten blijven bestaan wanneer zij er voor kiest zelf een abonnement op spotify te nemen

Het huidige abonnement van spotify is gekoppeld aan ons alles in 1 pakket

?

Hoi @Richard Mullie . 

Ik heb je account losgekoppeld en er is een nieuwe code naar je contact e-mail adres gestuurd.

Het account van je dochter zal nu op free komen te staan. Haar playlists blijven bestaan. Als zij er voor kiest om haar account weer premium te maken kan ze dat eenvoudig doen door in haar free in te loggen en te activeren. De playlists blijven dan ook bestaan.

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.