Vraag

Nieuwe code spotify

• 3 november 2016
  • 11 reacties
  • 265 keer bekeken

Ik heb mij spotify van mij facebook gekoppeld nu moet ik een nieuwe code hebben om spotify weer op premium te hebben waar krijg ik die code

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goede avond Ophorst,

Welkom op onze forum! Goed dat u deze vraag stelt. U kunt hier u activeringscode aanvragen. 🙂
Helaas werkt het niet, wil niet lukken
Reputatie 7
Badge +20
Hmm, :? Dit is apart. Wat geeft ie op het scherm weer? Zou u eventueel even een screenshot willen plaatsen? :?
Hij herkend bij de mail mijn mail adres niet en bij klantnummer mijn klantnummer niet

*Admin: e-mailadres onherkenbaar gemaakt
Reputatie 7
Badge +20
Oké, wat voor Alles-In-1 abonnement heeft u bij KPN? Bij standaard & Premium heeft u Spotify er gratis bij. Wat raar dat die het niet doet. 😞 Nooit van KPN een brief gehad met een activeringscode?
Alles in een premium en die mail ben ik kwijt met de code vandaar daeen nieuwe code aanwil vragen
Reputatie 7
Badge +20
Alles in een premium en die mail ben ik kwijt met de code vandaar daeen nieuwe code aanwil vragenOké, als het op deze manier niet werkt Worden je gegevens niet herkend of heb je de code niet per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice: 0800-0402 (24/7).
Reputatie 7
Badge +16
Kan je proberen om het klantnummer in te vullen? Je klantnummer staat op de factuur. 😉

Als dat niet werkt dan lijkt het mij een goed idee als een KPN medewerker er naar gaat kijken.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Ophorst, lastig dat zowel je e-mailadres als klantnummer niet herkend worden op de pagina waar Dennis je op wees! Stuur je een reactie op m'n privébericht? Ik help je dan verder met het verkrijgen van een nieuwe activatiecode 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Ophorst, ik heb nog geen reactie van je ontvangen! Reageer je op m'n privébericht als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen?

Reageer