Beantwoord

Nieuwe iPad - krijg Spotify niet Premium

• 27 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Spotify krijg ik niet in de premiumstand, terwijl dat wel in mijn pakket zit.

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking, topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Erik_ 31 oktober 2018, 10:44

Ik zie dat je de gegevens hebt ingevuld, Fijma. Ik had je wellicht sneller kunnen helpen als je dat hier nog gemeld had 🙂 Ik heb voor je gekeken en je gebruikersnaam voor spotify is je voornaam en achternaam aan elkaar geschreven, met kleine letters. Daarmee kun je inloggen in de Spotify app. Als je het wachtwoord niet meer weet kun je dat via de Spotify website resetten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Fijma, welkom! Als je wel Spotify Premium in je pakket hebt, en dit ook al eens geactiveerd hebt, dan heb je een Spotify account die nu Premium is. Je zult op de nieuwe iPad dan ook moeten inloggen met het Spotify account dat je Premium hebt gemaakt. Als je niet meer zeker weet wat je gebruikersnaam is, vul dan je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik dit voor je na 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Ik zie dat je de gegevens hebt ingevuld, Fijma. Ik had je wellicht sneller kunnen helpen als je dat hier nog gemeld had 🙂 Ik heb voor je gekeken en je gebruikersnaam voor spotify is je voornaam en achternaam aan elkaar geschreven, met kleine letters. Daarmee kun je inloggen in de Spotify app. Als je het wachtwoord niet meer weet kun je dat via de Spotify website resetten.

Reageer