Beantwoord

Nieuwe leden van family premium abonnement laten inloggen

  • 28 September 2019
  • 1 reactie
  • 204 keer bekeken

Badge
Op 23-09-2019 heb ik ons spotify abonnement laten omzetten naar een family premium abonnement. Vanuit de hoofdaccount uitnodigen gestuurd naar de email adressen van gezin. Code ontvangen en accepteer de uitnodiging via de email. Ik kom in het hoofdmenu van spotify. Ik log in met het emailadres van de uitnodiging en gebruik het wachtwoord uit de email. Het systeem geeft dan aan foutief email adres of wachtwoord. Ik heb het inmiddels meerdere keren geprobeerd, maar lukt niet. Wie heeft de tip voor mij.
gr Jolanda
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 30 September 2019, 15:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Jolanda, welkom op het forum.

Heeft degene die uitgenodigd is al een Spotify account? Dan kan hij inloggen, anders kan hij zich aanmelden met zijn eigen e-mailadres. Lees hier alles hierover. Van de website zelf:

Lid worden van een Family-abonnement

Opmerking: als je via een ander bedrijf een abonnement op Spotify Premium hebt afgesloten (bijv. via je internet-/mobiele provider), moet je dat abonnement annuleren.
  1. Laat de beheerder je toevoegen aan het abonnement.
  2. Je ontvangt een uitnodigingslink. Open deze en selecteer UITNODIGING ACCEPTEREN.
  3. Selecteer INLOGGEN als je al een account hebt, of AANMELDEN als je nog geen Spotify-account hebt.
  4. We vragen je om je locatie te bevestigen om te controleren of je op hetzelfde adres woont als de beheerder van het abonnement.
  5. Opmerking: we traceren je locatie niet, we controleren alleen je adres op dit moment. Als je problemen ondervindt bij het vinden van je adres, kijk dan bij de veelgestelde vragen onderaan deze pagina.
Lukt het zo?