Beantwoord

Nieuwe spotify activeringscode

• 19 maart 2016
  • 6 reacties
  • 307 keer bekeken

Goedemiddag KPN,

Het probleem is inmiddels breed bekend, maar ook ik heb een probleem met Spotify Premium. Het verkeerde Facebook account is eraan gekoppeld. Ik zou dus graag een nieuwe activeringscode ontvangen, zodat ik een nieuw Spotify account kan registreren en activeren met een code van KPN.

Kunnen jullie misschien helpen?

icon

Beste antwoord door Marcia_ 21 maart 2016, 16:11

Bedankt voor je privébericht! Ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd. Die krijg je morgen per mail toegestuurd. Met de code koppel je dus een nieuw/ander account. Laat je me nog even weten of het gelukt is?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom , goed dat je je vraag op ons forum stelt! 

Als je reageert op mijn privébericht, dan stuur ik je een nieuwe activatiecode toe. Dan kan je hem koppelen aan een nieuw (of ander) Spotify account. 

Super! Ik heb je een berichtje gestuurd.

Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor je privébericht! Ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd. Die krijg je morgen per mail toegestuurd. Met de code koppel je dus een nieuw/ander account. Laat je me nog even weten of het gelukt is?

Het is gelukt! Super bedankt voor je hulp.

Reputatie 1
Marcia_ schreef op 21 mar '16 om 16:11u

Krijg je dan niet dat verschillende mensen meerdere code's gaan aanvragen voor bijv. een vriend/vriendin? Dat zou natuurlijk erg slim zijn.

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Rickyboy9949, wat een goede vraag! Als we een nieuwe Spotify code aanvragen vervalt de geldigheid van de vorige code helaas 😛 Het account dat met de vorige code Premium was gemaakt wordt hierdoor automatisch weer "Free".

Reageer