Nieuwe spotify code aanvragen

• 21 juni 2015
  • 1 reactie
  • 465 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een vraag over het aanvragen van een nieuwe code voor spotify premium.

Ik wil mijn facebook account verwijderen, maar mijn spotify is aan deze gekoppeld. Dit zou inhouden dat als ik mij Facebook verwijder ik ook mijn spotify kwijt ben, aangezien er geen manier is om deze los te koppelen. 

Na dagen zoeken en van het kastje naar de muur gestuurd te worden ben ik in contact gekomen met spotify, deze kunnen mijn account verwijderen zodat ik met het zelfde email adres een nieuwe aan kan maken. Indien ik dit doe moet ik een nieuwe premium code van KPN invullen. 

Op de website van KPN is nergens te vinden hoe dit kan en op meerdere fora staat een schijnbare oplossing maar geen van alle werkt.

Wat ik nu eigenlijk wil weten is wat voor informatie hebben jullie als KPN nodig om mij een nieuwe code te kunnen verschaffen zodat ik van de nieuwe spotify account weer een premium kan maken.

Ik hoor graag wat nodig is.

Met vriendelijke groet,

Niels van Asten

P.s. graag geen doorverwijzing naar spotify, zij hebben mij een duidelijk antwoord gegeven dat mijn wens alleen mogelijk is met een nieuwe code vanuit de KPN.

1 reactie

Reputatie 3
Hey ,

Goed nieuws voor je! Het is namelijk wel mogelijk om je Facebook-account los te koppelen van jouw Spotify-account. Op die manier heb je dus een 'losstaand' Spotify-account.

Een KPN medewerker heeft HIER voor je uitgelegd hoe je dit doet.

Succes alvast! :-)

Reageer