Beantwoord

Nieuwe Spotify Premium code aanvragen

• 15 juli 2015
  • 9 reacties
  • 908 keer bekeken

Goedenavond,

Graag wil ik mijn Spotify Premium account loskoppelen van mijn Facebook account.

Ik weet dat ik bij KPN dan een nieuwe code moet aanvragen, zodat ik een nieuw Spotify account kan aanmaken.

Ik zou graag in contact willen komen met een KPN medewerker die mij een nieuwe code kan verstrekken.

Alvast bedankt voor moeite.

Met vriendelijke groet,

Sander

icon

Beste antwoord door Erik_ 17 juli 2015, 11:05

Hallo Sander,

welkom op het forum! Ik heb je Spotify account teruggezet naar Free, en er is een nieuwe activatiecode naar je onderweg. Hiermee kun je dan een andere account Premium maken :)

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Sander,

welkom op het forum! Ik heb je Spotify account teruggezet naar Free, en er is een nieuwe activatiecode naar je onderweg. Hiermee kun je dan een andere account Premium maken :)

Hallo Erik,

Vriendelijk bedankt voor de moeite!

Enig idee wanneer ik de code ongeveer kan verwachten?

Met vriendelijke groet,

Sander

Reputatie 7
Badge +27
Sorry voor de late reactie, Sander. Als het goed is heb je de code inmiddels per e-mail ontvangen :)

Hallo allen,

Ik ervaar hetzelfde probleem maar nu vind ik deze post op de website van mijn provider.

Kunt u mij helpen?

Bij voorbaad dank voor enige moeite

Met vriendelijke groet,

Dennis van Sark

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Dennis,

Welkom op het forum. Je kunt, als je je huidige Spofify account via Facebook hebt aangemaakt, inderdaad een heel nieuw Spotify account aanmaken. Wij sturen je dan een nieuwe activatiecode. Dit geldt voor Spotify Premium via je vaste diensten. Heb je het via je mobiele diensten, dan kan ik jouw Spotify Premium verwijderen van je nummer en jij kan deze dan 72 uur later weer aanvragen. Je krijgt dan ook een nieuwe activatiecode om je nieuwe account te koppelen. Ik zal je een privébericht sturen met welke informatie ik nodig heb. Als je daar op reageert, maak ik het voor je in orde. 
Ik heb vandaag mijn Facebook account verwijderd waar mijn spotify premium aan was gekoppeld.

De spotify die ik gebruikte was gekoppeld aan (volgens mij) het KPN alles in 1 pakket dat op mijn ouders naam staat.

via hun heb ik de code ontvangen en deze geactiveerd via mijn facebook. nu heb ik dus mijn facebook verwijderd en was ook niet van plan om het opnieuw aan te maken. Graag zou ik een nieuwe code ontvangen voor spotify premium, en hoe werkt dit als je geen account wil via facebook?

Vr. Gr. JB

Reputatie 7
Badge +27
Beste Anoniem12345,

Welkom op het forum. Ik kan je inderdaad van een nieuwe code voorzien. Ik stuur je een privébericht met informatie die ik nodig heb, wil je daarop reageren? 

Ik heb van jou nog geen bericht ontvangen, kan ik nog iets voor je doen?

Reputatie 7
Badge +27
Beste Anoniem12345,

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb een nieuwe activatiecode aangevraagd, deze ontvang je uiterlijk morgen per mail. Je kunt hier je nieuwe account mee koppelen. Kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Hallo,

Ik zou graag een nieuw spotify activeringscode aanvragen. wij hebben nooit een sms ontvangen met de codes.

Vanavond nog met kpn gebeld en ik zou deze ontvangen hebben, ik kon geen andere krijgen.

Raar als ik dit nu lees.

Maar kan het wel langs deze weg?

alvast bedankt voor uw reactie.

Reageer