Beantwoord

Nieuwe Spotify Premium code aanvragen

• 22 september 2015
  • 3 reacties
  • 260 keer bekeken

Hallo mensen

Ik wil graag een nieuwe Spotify Premium code aanvragen als dat mogelijk is.

Ik gebruik Spotify eigenlijk alleen maar via de Spotify App op de Playstation 4. Echter is onlangs mijn Playstation netwerk account gehacked.

Ik heb vanochtend de Spotify app op mijn nieuw aangemaakte Playstation netwerk account gedownload. Echter kan ik niet inloggen, aangezien mijn oude Playstation netwerk account nog steeds gekoppeld is met mijn Spotify account. Ik moet dus eerst op mijn oude account zien te komen, en daar uitloggen op Spotify voordat ik een nieuwe koppeling kan maken.

Nu is mijn vraag of KPN mijn huidige premium account kan terugzetten naar een gratis account. En mij een nieuwe premium code kan sturen zodat ik hiermee een nieuwe account kan maken ?

Alvast bedankt voor de moeite

Groet,

Stefano

icon

Beste antwoord door Koen_1 26 september 2015, 12:39

Goedemiddag Stefano,

Ik help je graag met het verkrijgen van een nieuwe Spotify Premium code!

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Stefano,

Ik help je graag met het verkrijgen van een nieuwe Spotify Premium code!

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Stefano,

Bedankt voor je privébericht! Ik heb je er zojuist een reactie op gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Koen

goeden middag, 

via e-mail bericht ontvangen dat over 10 werkdagen spotify premium code zal worden toegestuurd.(als onderdeel van alles in een abonnement) de 10 dagen zijn ruimschoots verstreken en tot op heden nog niets ontvangen. ik vrees dat ik vergeten ben. vandaar nogmaals mijn verzoek .met vr. gr.

Reageer