Beantwoord

Offline beluisteren spotify

• 11 december 2013
  • 3 reacties
  • 23351 keer bekeken

Hoi,

Ik heb sinds kort spotify. Ik heb begrepen dat je de afspeellijst in Spotify ook OFFLINE kunt beluiteren.
Echter moet je daarvoor de afspeellijst downloaden. Nu is mijn vraag waar wordt deze afsppellijst in de telefoon geplaats en is dit bestand dan groot. Ik neem aan dat hij niet de volledig nummers gaat downloaden. Maar graag zou ik hierover opheldering willen.

Bedankt alvast voor de reacties

icon

Beste antwoord door JB__ 11 december 2013, 16:51

Hallo jhmjongen,

Het klopt inderdaad dat je je afspeellijsten offline beschikbaar kunt stellen. Hier vind je meer informatie over hoe je dit doet: https://support.spotify.com/nl/learn-more/guides/#!/article/Offline-luisteren

De afspeellijsten worden lokaal op je telefoon opgeslagen. Op de bovengenoemde site vind je hier nog meer informatie over en over alles wat met Spotify te maken heeft.

Met vriendelijke groet,

Jessica

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo jhmjongen,

Het klopt inderdaad dat je je afspeellijsten offline beschikbaar kunt stellen. Hier vind je meer informatie over hoe je dit doet: https://support.spotify.com/nl/learn-more/guides/#!/article/Offline-luisteren

De afspeellijsten worden lokaal op je telefoon opgeslagen. Op de bovengenoemde site vind je hier nog meer informatie over en over alles wat met Spotify te maken heeft.

Met vriendelijke groet,

Jessica

Hoi Jessica,

Bedankt voor de snelle reactie. Weet jij toevallig ook in welke map,directory deze worden opgeslagen op je telefoon. Ik heb de telefoon doorgespit maar kan niks vinden van een map spotify of iets dergelijks waar de afspeellijsten staan opgeslagen.

Reputatie 4
Badge +6
Hallo jhmjongen,

Ik kan je niet zeggen in wat voor map dit opgeslagen wordt. Wel weet ik dat de bestanden niet als mp3 o.i.d. opgeslagen worden, dus je kan de muziek niet vanuit die map beluisteren maar alleen via Spotify.

Met vriendelijke groet,

Jessica

Reageer