Beantwoord

Omzetten Spotify Free naar Family lukt niet in de app

  • 4 July 2020
  • 3 reacties
  • 248 keer bekeken

Ik had Spotify Premium via mijn mobiele abonnement. Wij hebben nu Hussel Thuis inclusief Spotify Family.  Activatiecode ontvangen en geactiveerd via mijn laptop.  De app in mijn mobiel staat nu op Free,  zoals het hoort, echter het omzetten naar Family in de app lukt niet. Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 7 July 2020, 20:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @schippop, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Je account moet inderdaad op Free staan, wil je het koppelen aan Spotify Family. Kan ik er vanuit gaan dat jij ook het hoofd-account voor Spotify Family bezit? Of is dat iemand anders in de familie? En de code die je bedoelt, is dat de code voor Spotify Family? 

Hier nog een tip vanuit Spotify:

  • Als je lid wordt van Family op hetzelfde apparaat waarop de uitnodiging is verzonden, moet je er eerst voor zorgen dat de beheerder is uitgelogd bij zijn of haar accountpagina.
  • Anders is de uitnodiging link mogelijk verlopen. Vraag aan de beheerder van het abonnement of hij of zij je een nieuwe link stuurt door in te loggen op de Family-pagina via www.spotify.com/account/family.
  • Werkt het nog steeds niet? Probeer de link te openen in een incognito-/privévenster van je webbrowser.


Laat je even weten of je er hiermee uitkomt?

Reputatie 7
Badge +21

@schippop ik heb helaas niks meer van je gehoord. Is het inmiddels gelukt, of kan ik hier nog bij helpen?

Dankjewel Susan, het is gelukkig al opgelost. 

Reageer