Beantwoord

omzetten Spotify premiun naar Spotify premiun family

  • 6 January 2021
  • 3 reacties
  • 351 keer bekeken

Badge
  • Deelnemer
  • 5 reacties

Hallo,

Ivm het willen overstappen van Spotify Premium naar Spotify premium Family heb ik de optie Spotify Premium 22/12/2020 uitgezet op mijn KPN internet standaard abbonnement.

Ik zag toen dat het niet mogelijk is om Spotify Premium Family aan te zetten op mijn KPN internet standaard abbonement en dat deze optie alleen beschikbaar is bij de nieuwe KPN internet abbonementen.

Hierom heb ik 23/12/2020 mijn oude Sneller Internet 500/500 abbonnement omgezet naar een Hussel internet 500 Mb abbonnement incl de optie Spotify premium Family.

De Spotifiy premium family activatie mail van KPN heb ik 23/12/2020 gekregen alleen kan ik deze niet activeren.

Waarschijnlijk komt dit omdat ik nog een Spotify premium abbonnement (via KPN) heb die ik zelf niet om kan zetten naar free.

Graag jullie hulp.

Mvg George

 

 

icon

Beste antwoord door EGB 13 January 2021, 16:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hi @EGB, welkom op het forum.

Ik help je graag verder, zou je voor mij jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? Dan kan ik voor je aan de slag. :smile:

Badge

Hallo Hanna,

Dank voor je reactie.

Zondag 10/01/2021 werd mijn spofity account vanzelf een Free abonnement.

Toen kon ik wel gebruik maken van de activatie mail en hebben wij nu veel plezier van spotify Family :sunglasses:

ik zal mijn profiel aanvullen voor nieuwe nieuwe hulp vragen.

mvg George

Reputatie 7
Badge +13

Fijn om te horen dat het al is opgelost. :grin:  Geniet vooral van alle mooie muziek!