Vraag

omzetting alles in 1 naar Hussel ivm Spotify family

  • 14 February 2021
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

Beste KPN,

 

Als ik het goed begrijp kan ik alleen overstappen naar Spotify Familie account zodra ik een nieuw abonnement heb, kan iemand dat voor mij regelen?

 

Ik wil wel mijn 2 vaste nummers behouden. Als ik zelf in de app van KPN kijk kan ik maar 1 nummer behouden?

 

Alvast bedankt :)


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Dit soort wijzigingen kun je het beste doen via de klantenservice via ons gratis nummer 0800-0402. Dan kan de gehele wijziging naar Hussel met Spotify Family direct worden doorgesproken. Het KPN Forum is vooral een plek waar klanten van KPN elkaar helpen, niet zo zeer een verkoopkanaal.