Beantwoord

Once upon aTime seizoen 7

• 24 augustus 2018
  • 8 reacties
  • 177 keer bekeken

Hallo,
Ik ben once upon a time aan het kijken. Super leuk. Maar bij seizoen 7 hoor ik de stemmen niet, is bij alle afleveringen. heb alleen beeld en achtergrond geluid. Hoop dat iemand mij snel kan helpen.
Groetjes Debby
icon

Beste antwoord door PeterG 30 augustus 2018, 16:31

Afl. 7.01, 7.08 en 7.16 gecheckt (beginnetje). En gesproken woord zit nu wel in het geluid.

Ook de HD versie, alleen beschikbaar onder Videoland, heeft nu gesproken geluid.
Bekijk origineel

8 reacties

Ja dat heb ik ook..:😔
Reputatie 6
Badge +9
Goedemiddag!
Er is inderdaad een probleem met seizoen 7 van Once Upon a Time.
De stemmen ontbreken maar alle achtergrondgeluiden zijn wel aanwezig.
Ik heb dit gemeld bij de iTV afdeling.
De afleveringen moeten opnieuw worden aangeleverd, ze zijn hier hard mee bezig.
Een verwachte oplostijd moet ik je helaas schuldig blijven maar er wordt aan gewerkt! 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Volgens mij is dit probleem nog niet opgelost. Ik heb om een update gevraagd. Zodra ik wat weet laat ik van me horen.
Reputatie 7
Badge +24
@KpndebbyLonden@Leon10: Werkt het inmiddels weer? Excuses voor de storing in ieder geval!
Reputatie 7
Badge +31
Afl. 7.01, 7.08 en 7.16 gecheckt (beginnetje). En gesproken woord zit nu wel in het geluid.

Ook de HD versie, alleen beschikbaar onder Videoland, heeft nu gesproken geluid.
Reputatie 7
Badge +24
Thanks voor het testen Peter! Dan ga ik ervan uit dat het allemaal werkt. 🙂
@KpndebbyLonden@Leon10: Werkt het inmiddels weer? Excuses voor de storing in ieder geval!
Ja, bij mij wel.. Dus begonnen met kijken 😀
Thanks!
Reputatie 7
Badge +24
Ja, bij mij wel.. Dus begonnen met kijken 😀
Thanks!
Top! 😃

Reageer