Beantwoord

ondertiteling Netflix aanpassen

  • 16 May 2020
  • 5 reacties
  • 1164 keer bekeken

Ondertiteling bij niet Nederlandse series en films.

zonder zwarte rand (of schaduwrand) zijn ondertitels op een lichte achtergrond nauwelijks te lezen. Wij hebben via KPN Netflix. Ook daar geld voor ondertitels hetzelfde probleem. De chat die met Netflix kan hebben levert niets op. Alle content komt uit America. De ondertitels zullen toch hier er onder gezet worden. Maar een wens voor de aanpassing kan je bij Netflix niet indienen. Terwijl het toch zo eenvoudig is. Elke filmtitel generator kan je instellen met een zwarte letter omlijsting.

icon

Beste antwoord door r_k 16 May 2020, 17:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Zie mijn reactie in een soortgelijk item:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/verkleinen-ondertiteling-netflix-via-kpn-498473?postid=983946#post983946

Je kunt lettertype, lettergrootte, achtergrond en schaduw instellen.

Bedankt voor je oplossing. Deze mogelijkheid was ook de medewerker van de Netflix helpdesk onbekend.

Op mijn laptop heb ik de aanpassingen gemaakt. Alleen op de tv bij Netflix zie ik niet het resultaat.

Ik heb Netflix via KPN wellicht is dat het probleem.

Reputatie 5
Badge +6

Check met de laptop nog even je account of de wijzigingen goed zijn opgeslagen. Mogelijk is er wat vertraging bij Netflix met het doorvoeren van de wijzigingen.

Dat had ik verscheidene keren gedaan. Maar na opnieuw gecontroleerd te hebben blijkt de aanpassing niet opgeslagen. Als ik kies voor nieuwe standaard wordt het zo wie zo niet opgeslagen. Na diverse nieuwe opslaan pogingen (met in en uitloggen) zie ik dat het is opgeslagen. Op mijn Ipad is de ondertiteling zoals mijn instelling. Vanavond kijk ik of dit op de tv ook is aangepast.