Beantwoord

Opnieuw inloggen Spotify Premium

  • 6 January 2019
  • 2 reacties
  • 7243 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb spotify premium gratis in mijn pakket van de KPN. Ik kan helaas niet meer inloggen. Ook wordt mijn e-mailadres en/of mobiele telefoonnummer niet geaccepteerd bij het aanvragen van een nieuwe acceptatiecode. Kunt u mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Armando Heinsius
*
mobiel: *

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 January 2019, 11:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Armando, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik help je graag verder aan een nieuwe activatiecode! Ik heb meteen even gekeken, en zie dat je via een Alles-in-1 pakket Spotify afneemt. Hier is nog wel een gebruikersnaam aan gekoppeld, die dus op Free gezet gaat worden. Maar als je hier niet meer op kan inloggen, is dat niet heel erg! Je ontvangt een nieuwe activatiecode binnen een paar uur, de code kan je hier activeren en koppelen aan een Spotify account.

Een volgende keer raad ik trouwens aan om de persoonlijke gegevens in je Forum profiel te zetten en niet openbaar 😉
Hoi Susan,

Bedankt voor de snelle reactie en de tip aangaande mijn persoonlijke gegevens. Je hebt deze al weggehaald zie ik, waarvoor mijn dank. Ik heb het al opgelost. Ik probeerde steeds met mijn e-mail adres in te loggen, maar ben erachter gekomen dat het met mijn gebruikersnaam moet ...dom dom dom van mij ;-)
Alles werkt nu weer.

Groet, Armando