Opzeggen Netflix via KPN

  • 12 February 2021
  • 2 reacties
  • 158 keer bekeken

Welke juridische of andere stappen staan ter beschikking nu noch KPN noch Netflix kennelijk medewerking verlenen om het sedert juni 2020  onterecht gefactureerde Netflix abonnement ongedaan te maken.  Op 14 januari j.l.bezwoer KPN dat abonnement ongedaan te maken, maar ik krijg daarna een e-mailbericht om met Netflix contact op te nemen en het abonnement op te zeggen. Ik heb geen Netflix account moet derhalve telefonisch opzeggen. Maar ik word verwezen naar KPN. Hetzelfde verhaal doet zich vandaag voor nadat ik wederom een KPN factuur kreeg met een afschrijving van € 7,99 voor Netflix.  Dit is ongehoord. Ik kan geen mail versturen naar KPN want noreply@kpn.com Schande.

Admin: reactie afgesplitst van verzameltopic en eigen topic voor jouw vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Ch.W. Ligtvoet, dat ging niet zoals het hoorde dus! Ik zie dat je je profiel al hebt ingevuld, daarmee ben ik voor je gaan kijken. Zo te zien was er bij het contact wart je voor het plaatsen van dit bericht telefonisch contact waarbij het MijnKPN wachtwoord is gewijzigd en een melding is doorgezet voor Netflix. Die is afgelopen maandag behandeld, waarbij Netflix opgezegd is en een vergoeding voor de gemaakte kosten wordt geregeld. Het is inmiddels opgepakt en moet nu voorbij zijn dus.

Oprechte dank voor de hoopgevende reactie, kijk belangstellend uit naar de factuur van begin maart.    Ik had eerder -teneinde raad- een brief over de kwestie gestuurd naar het KPN hoofdkantoor in Rotterdam.  Netflix heeft geen of voor de buitenwereld afgeschermd postadres.