Beantwoord

Opzeggen van spotify

  • 25 January 2019
  • 3 reacties
  • 772 keer bekeken

Hallo allemaal, ik heb even een vraagje ik heb een KPN zorgeloos standaard abonnement en die wil ik opzeggen maar ik wil wel graag me Spotify premium houden en die wil ik bij het mobiel abonnement of bij het alles in één abonnement doen van me ouders maar blijven dan al mijn nummers en afspeellijsten bewaard ? want dat zou ik wel erg vinden als ik ze kwijt raak. hoop dat jullie snel een antwoord hebben op mijn vraag met vriendelijke groet Brandon.
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 January 2019, 20:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Scaniafreak20, een hele snelle reactie vanuit mij 😉 Het afnemen van Spotify Premium via KPN of via Spotify zelf heeft geen invloed op je afspeellijsten en nummers! Dat zit gekoppeld aan jouw account, en zal niet gewijzigd worden. Zolang je natuurlijk hetzelfde account blijft gebruiken ;)

Heb ik hiermee jouw vraag beantwoord?
Reputatie 7
Badge +21
@Scaniafreak20, ik heb helaas geen reactie meer ontvangen. Ik ga er vanuit dat je met bovenstaande informatie geholpen bent!
@Scaniafreak20, ik heb helaas geen reactie meer ontvangen. Ik ga er vanuit dat je met bovenstaande informatie geholpen bent!
@Susan__ Hoi sorry van mijn late reactie, bedankt voor je snelle reactie. Ik ben blij dat ik me Spotify nummers kan behouden en ik ben opgelucht dat ik dan niet alles kwijt ben. hiermee heb je mijn vraag beantwoord.👍
met vriendelijke groet Brandon.

Reageer