Beantwoord

Overgaan naar Spotify for Family

Hi!

Wij hebben bij ons KPN abonnement een Spotify-premium account. Nu willen we als gezin graag overgaan naar Spotify for Family omdat je dan tegelijk kunt luisteren. Wanneer ik dit wil instellen komt er:
"Omdat je Premium via een van onze partners hebt ontvangen, kom je niet in aanmerking voor deze aanbieding" te staan.
Heeft iemand ervaring met hoe ik dit nu moet aanpakken?

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Susan_ 23 mei 2018, 13:51

Inmiddels heb ik bericht terug en is het gelukt om het account weer Premium te maken! 😃

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Emma, welkom op ons Forum!
Spotify Family bieden wij niet aan, dus op het moment dat je via KPN een account gekoppeld hebt (omdat je het bijvoorbeeld gratis bij je Alles-in-1 Standaard of Premium pakket hebt zitten) zal je deze melding krijgen. Het account dat via KPN gekoppeld is dient dan eerst bij ons ontkoppeld worden, het account wordt dan omgezet naar 'Free', waarna je het account kan toevoegen aan je Family abonnement. Zal ik dit voor je in orde maken?
Hi Susan! @Susan_

Thnx voor je reactie! Fijn dat het Family account toch mogelijk is. Dit kost 2,50 per maand extra toch?
Het zou fijn zijn als je het voor ons in orde wilt maken. @
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Emma!
Spotify Family kost € 14,99 via Spotify zelf. Via KPN bieden wij dit niet aan! Ik ga je account dat gekoppeld is via KPN nu ontkoppelen, zodat dat account uitgenodigd kan worden voor jouw Spotify Family abonnement. Dit kan enkele dagen tot weken duren,
Het is dan wel zonde, omdat je bij KPN niks betaald voor dit account omdat het gratis in je Alles-in-1 Standaard pakket zit. Maar bij 2 of meer Spotify account heb je dit met Spotify Family er wel weer uit 😉
Hi Susan! @Susan_

Ik heb je denk ik verkeerd begrepen. Is het nog mogelijk om het terug te draaien? Ik hoor graag zsm van je
Reputatie 7
Badge +19
Dat dacht ik al 😉 Terugdraaien dat het account niet ontkoppelt wordt? Dat helaas niet, maar je ontvangt een nieuwe code per e-mail om een eventueel ander account te koppelen. Dus het is niet zo dat je er nu geen gebruik meer van kan maken!
@Susan_
Dat is vervelend. Naar welk e-mailadres ga je dit sturen? Het account staat op naam van mijn vader. Het zou fijn zijn als het account gewoon weer gekoppeld kan worden aan gjlwanten aangezien onze afspeellijsten etc anders allemaal verloren gaan. Dit is ook niet de intentie geweest dus hopelijk kan het opgelost worden.
Reputatie 7
Badge +19
Je verliest verder niks hoor! Het account blijft gewoon bestaan, hij gaat alleen omgezet worden naar een 'Free' account het gekoppeld kan worden aan Spotify Family (wat de bedoeling was). Je kan nog steeds erop inloggen en je hebt nog steeds toegang tot de afspeellijsten. De nieuwe code is opgestuurd naar een @kpnmail.nl adres wat bij ons bekend is.
@Susan_
Wij gingen ervan uit dat we met het Family account 2,50 extra zouden betalen. Nu dit niet zo blijkt te zijn omdat we het via KPN in ons pakket hebben, willen we ervan afzien. Het zou fijn zijn om daarom terug te gaan naar wat we eerst hadden. Met de instellingen hoe ik nu (12:40) Spotify open, kan ik mijn lijsten niet meer zien.
Reputatie 7
Badge +19
Ik begrijp het, je dacht dat KPN óók Spotify Family aanbood. Dat is inderdaad niet zo. Je behoud verder alles, dus dat je de afspeellijsten niet kan inzien is vreemd! Je logt met dezelfde gegevens in? Het kan zijn dat je via de app de gedownloade lijsten niet ziet omdat je met een 'Free' account niet kan dowloaden. Je kan je vader misschien even vragen of hij een mail met een code heeft ontvangen om dit te herstellen.
Ik ga het vanavond samen met hem bekijken. @Susan_.
Mocht hij die code hebben, kunnen we het daarmee dan gewoon terugzetten naar een premium account?
Reputatie 7
Badge +19
Yes, die code kan je activeren op deze pagina, en koppelen aan jouw Spotify account die je voorheen ook had gekoppeld. Ik hoor graag of het gelukt is vanavond of morgen 🙂
@Susan_
Mijn vader heeft zo ver hij weet geen e-mail adres dat eindigd op @ kpnmail.nl
Kan het naar een ander email adres gestuurd worden?
Reputatie 7
Badge +19
Zeker! Zou je het juiste e-mailadres kunnen sturen via een privébericht? Dan ga ik het in orde maken!
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor het e-mailadres. Er is opnieuw een activatiecode aangevraagd, binnen 24 uur ontvang je deze op het doorgegeven mailadres 😉
Reputatie 7
Badge +19
Inmiddels heb ik bericht terug en is het gelukt om het account weer Premium te maken! 😃

Reageer