Beantwoord

overzetten netflix en spottify

  • 6 January 2021
  • 1 reactie
  • 139 keer bekeken

Ik heb mijn kpn abonnement opgezegd via waar ik spotify gebruikte en mijn netflix account betaalde. Ik ben al een tijdje bezig om contact te zoeken maar dit is heel lastig bij jullie en je word naar 5 minuten weer doorverwezen. Mijn vraag is hoe kan ik mijn spotify  acount als premium blijven gebruiken na het abonnement is afgelopen. En hoe kan ik mijn netflix betaalgegevens overzetten naar mijn privé rekening?

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 13 January 2021, 14:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10

Hi @c van der Stelt, welkom en bedankt voor jouw bericht. Wat jammer om te lezen dat je er voor hebt gekozen om op te zeggen. Als je Spotify Premium afnam via KPN, dan zal dit account worden omgezet naar een Spotify Free account. Als het is omgezet naar Spotify Free, dan kun je met jouw Spotify account inloggen bij Spotify en hier weer kiezen voor Spotify Premium.

Wat betreft de betaalmethode van Netflix, als je op de link klikt en inlogt met jouw Netflix account, dan kun je de betaalmethode aanpassen.