Beantwoord

Piano muziek van nieuwe kpn (technologie) reclame

• 24 oktober 2018
  • 9 reacties
  • 5025 keer bekeken

Beste moderators,

Ik zag zojuist tijdens het reclameblok van de champions league op Veronica een reclame voorbij komen die ik nog niet eerder had gezien. Hierbij hoor je mooie pianomuziek, nu vraag ik mij heel erg af van welke liedje dit pianospel is.

Ik kom hier heel graag achter omdat ik veel bezig ben met muziek :)

Groet,
Niloxx
icon

Beste antwoord door Paul_ 24 oktober 2018, 12:19

Dit muziekstuk is specifiek gemaakt door ons reclamebureau voor deze commercial. Helaas heb ik geen MP3 (of iets dergelijks) hiervan voor jullie i.v.m. rechten. Ik weet het nog niet 100% zeker maar volgens mij is de muziek door Massive Music gemaakt.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi @Niloxx! Dit vind ik leuke vragen. 🙂 Ik weet niet exact welke reclame je bedoelt maar ik zoek het graag uit. Staat die reclame toevallig op ons Youtubekanaal? Of kan je 'm ergens online vinden? er zijn nogal wat reclames van KPN blijkt. 😉
Ik ben ook benieuwd naar de muziek. Een soort Ten Holt en wie voert het uit?
De KPN reclame voor/na of tijdens de Champions League wedstrijd van Ajax.
Reputatie 7
Badge +24
Bedoelen jullie deze? :D
Bedoelen jullie deze? :D

Dat is hem inderdaad!
Weet je de artiest en titel?
Precies.
Reputatie 7
Badge +24
Nee, geen idee.. Maar nu ik weet waar het om gaat kan ik mensen binnen KPN gaan 'lastig vallen'. 🙂 Jullie horen het zodra ik meer weet!
Reputatie 7
Badge +24
Dit muziekstuk is specifiek gemaakt door ons reclamebureau voor deze commercial. Helaas heb ik geen MP3 (of iets dergelijks) hiervan voor jullie i.v.m. rechten. Ik weet het nog niet 100% zeker maar volgens mij is de muziek door Massive Music gemaakt.
[quote=Joris12345]Ik ben ook benieuwd naar de muziek. Een soort Ten Holt en wie voert het uit?
De KPN reclame voor/na of tijdens de Champions League wedstrijd van Ajax.

Het deed mij ook zeer aan ten Holt denken!
Reputatie 7
Badge +24
Het is trouwens inderdaad Massive Music die de muziek hebben gemaakt. 🙂

Reageer