Welkom op het

KPN Forum

Recent online

Play. vanKPN

Reputatie 2
  • Deelnemer
  • 9 reacties
Hallo,

Zojuist de nieuwe app gedownload en geinstalleerd. Dit op verzoek van KPN. Kan echter niet inloggen omdat systeem zegt dat gebruikersnaam/wachtwoord niet juist is. 

Ik ben een van de beta-testers. (dit ter info)

Hoe nu te handelen??

Groet,

Tonny

9 Reacties

Reputatie 6
Badge +23
Hallo Tonny,

Leuk dat jij één van de beta-testers bent! Dat is in dit geval inderdaad zinnige informatie 😉 Wil je je vraag hier stellen? Dan gaat mijn collega van KPN Play je z.s.m. verder helpen om ervoor te zorgen dat je wel in kan loggen. Bedankt!
Reputatie 2
Hoi Marcia,

Begrijp het even niet:  MIjn vraag staat boven je reactie. Wat bedoel je dan met; Wil je je vraag hierstellen??

Reputatie 6
Badge +23
Sorry, het linkje miste! Deze link leidt naar onze Facebook pagina voor KPN Play. Zou je daar je vraag willen stellen? 

Vind het belachelijk dat je daar nog voor moet betalen ook!!!
Reputatie 6
Uhhh, nuhhhh. Wist je dat het wel, jij zegt belachelijk, dat dit topic laatste reactie van een jaar terug is maar eigenlijk van september 2015...?:8
Reputatie 6
Badge +27
Hoezo, betalen voor TV is heel normaal
Reputatie 6
Badge +14
Betalen lijkt mij niet meer dan redelijk. Iemand moet de content inkopen 😉
Reputatie 6
Badge +20
Hey Michelle, welkom! De anderen geven al een beetje aan waarom je voor Play van KPN moet betalen. Heb je ook nog een vraag voor mij/ons waar ik/we bij kunnen helpen?
Reputatie 6
Badge +20
We hebben niets meer van je gehoord @Michelle788 dus ga ik ervan uit dat je geen vragen hebt. Anders ben je van harte welkom. 🙂

Reageer