Beantwoord

Playstation actie

  • 30 January 2019
  • 2 reacties
  • 474 keer bekeken

Ik zie dat ik niet de enige ben met vragen over de playstation cadeaus. Niet ik, maar mijn zoon kijkt er naar uit. Op 5 januari heb ik de overstap gewaagd van Ziggo naar KPN vanwege de playstation actie. Bij het plaatsen van de order (stap 1, stap 2 etc) werd de playstation actie nog in het overzicht op de site getoond. Ik weet dus niet beter dan dat ik meedoe met de actie. Op mijn order bevestiging kon ik het echter niets hierover terugvinden. Hoe zit dat precies? Wanneer ontvang ik de codes die nodig zijn om de playstation cadeaus uit te zoeken? Ik hoor het graag!
icon

Beste antwoord door Susan_ 31 January 2019, 20:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond BBarbara, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat jij en je zoon hier naar uitkijken! De actieperiode van de campagne liep van 13 november t/m 7 januari 2019. Je kan tot 2 weken na de actieperiode aanspraak doen op je gratis voucher voor PlayStation Plus of PlayStation Now en op een DualShock 4 controller. Na 21 januari was het niet meer mogelijk om deel te nemen aan de actie.

Wanneer je je hebt aangemeld voor de actie, dan komt het allemaal goed! We zijn stuk voor stuk bezig om nieuwe codes op te sturen, maar hier zit enige vertraging op helaas.
Dankjewel voor je reactie! Het is geen probleem om te wachten.

Reageer