Beantwoord

PlayStation actie

  • 13 February 2019
  • 3 reacties
  • 607 keer bekeken

Ik zie op dit forum een hoop vragen voorbijkomen over de PlaySation-vouchercodes. Ik zit zelf met het volgende probleem:

"Je hebt een inlogcode gekregen, over het algemeen twee weken na het plaatsen van je bestelling. Met die code kun je inloggen op deze pagina. Eenmaal ingelogd kies je daar welke controller je wilt en of je een jaar PS Now of PS Plus wilt. Vervolgens krijg je een vouchercode waarmee je het jaar PS Plus of Now kunt activeren, en wordt de controller naar je opgestuurd."

20 december 2018 een KPN Compleet abonnement aangevraagd. Volgens bovenstaande tekst (van een moderator) zou ik een inlogcode moeten hebben ontvangen. Echter zit er niets bij de bestelbon en heb ik sinds 20 december nooit een mail gehad met een inlogcode.

Hebben meer mensen hier last van en hoe wordt dit opgelost? De PlayStation-actie was een van de redenen voor ons om KPN als provider te nemen.
icon

Beste antwoord door TeunVR 14 February 2019, 16:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @TeunVR, welkom! We weten zeker dat iedereen die voor 18 december besteld heeft, de code al gekregen heeft. Daarna is het niet duidelijk en daar kan ik helaas ook niet zoveel over zeggen. Wacht het nog even af. Ik kom er volgende week bij je op terug. Excuses hiervoor!
Is zojuist opgelost! Toch bedankt voor je reactie 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn! Jij bedankt dat je het nog even liet weten en veel plezier ervan!