Beantwoord

Prijsvraag gewonnen, geen code ontvangen

  • 27 February 2021
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Ook ik heb geen code ontvangen. Klantenservice gebeld, maar die weten mij niet verder te helpen

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 1 March 2021, 17:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Hermx, welkom en bedankt voor je bericht! Wat leuk dat je een prijs gewonnen hebt: gefeliciteerd! :smiley:

Op kpn.com/mbsdoneren kun je onder de ‘veelgestelde vragen’ de actievoorwaarden vinden en in de actievoorwaarden vind ik een e-mailadres waar je naar toe mag mailen: kpn@consumercare.info
Deze afdeling houdt zich bezig met alles omtrent de MB's doneren prijsvraag: mail je daar even naar toe? Zij kunnen jou vast en zeker verder helpen met informatie over de persoonlijke promotiecode!