Beantwoord

Promotiecode voor JBL speaker werkt niet

  • 21 April 2021
  • 11 reacties
  • 86 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb een actiecode gekregen die helaas niet werkte.

Daarom heb ik 12 april om 16:48 gebeld met ern van uw medewerkers???

Hij zou zorgen dat het goed kwam,maar  tot heden nog steeds niets gehoord    ???

 

Dus net masr weer eens  gebeld 🙄🙄en toen werdt me verteld om hier iets te plaatsen, dán  zou ik antwoord krijgen met hopelijk eeen niewe link/code zodat ik mijn prijs krijg.

Ik hoor graag. 

Groetjes Frank Keunen 

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

icon

Beste antwoord door Nadia 30 April 2021, 09:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7

Hallo @Frank keunen, ik heb voor jouw vraag een nieuw topic aangemaakt zodat het beter vindbaar is. Welkom op het KPN Forum :)

We hebben je begin deze maand laten weten dat je een cadeau hebt gewonnen, gefeliciteerd! Door het delen van MB's steun je onze partners en maak je iedere maand kans op mooie prijzen: KPN MB's delen steun mooie initiatieven met jouw data 

Helaas werkt jouw unieke promotiecode voor het bestellen van de JBL Go Speaker niet, sorry daarvoor. Om je te helpen heb ik je gegevens nodig, je kunt deze in je forumprofiel aanvullen. Dat is alleen zichtbaar voor jou en de moderator. Zodra ik je gegevens heb, zet ik je verzoek door naar mijn collega. Binnen enkele dagen ontvang je dan een nieuwe code waarmee je de JBL Speaker kunt aanvragen.  

Geef je hier een seintje als je jouw gegevens hebt ingevuld? :) 

Reputatie 1
Badge

Ik heb samen met  klanten service medewerker alles ingevuld. 

 

Is dit voldoende ????

 

Gr.frank. 

Reputatie 1
Badge

Hoe lang moet ik wachten op antwoord??????

 

Reputatie 7

Hoi @Frank keunen, ik ben helaas niet elke dag aanwezig, het kan daarom voorkomen dat je dan even een paar dagen moet wachten op een reactie. Ik heb je gegevens in goede orde ontvangen, bedankt voor het invullen! Ik heb je verzoek doorgestuurd, binnen enkele dagen kun je een nieuwe code verwachten.

Houd je mij op de hoogte? :) 

Reputatie 1
Badge

Hallo.

 

Opnieuw  code ontvangen, en de Jbl speaker is ontvangen.

Nu nog  wachten op de toegangskaarten.!!!

 

Gr.frank 

 

Reputatie 7

Hoi @Frank keunen, je wacht op toegangskaarten, welke? Ik kon dat namelijk niet uit je bericht teruglezen. Als het goed is heb je een mail ontvangen met meer informatie :)

Reputatie 1
Badge

admin: afbeelding verwijderd: bevat privégegevens

Reputatie 1
Badge

Hopelijk is dit voldoende. 

In hoopvol afwachtend op Uw antwoord. 

 

Groetjes Frank 

Reputatie 7

Bedankt voor je bericht, @Frank keunen. Ik heb je vraag doorgezet naar mijn collega. Momenteel zijn er helaas geen concerten door covid. Maar ik neem aan dat je de kaarten op een later moment kunt gebruiken. Je krijgt spoedig bericht van ons!

Reputatie 1
Badge

Bedankt alvast.

Ik hoor hét wel. 

 Groetjes Frank 

Reputatie 7

Beste @Frank keunen, Mijn collega's hebben het uitgezocht en er blijkt een miscommunicatie te zijn ontstaan. 

In januari 2020 heb je meegedaan aan: ‘MB's doneren prijsvraag’ en in februari 2020 heb je de prijs per mail van ons ontvangen. In april 2021 heb je contact met ons opgenomen omdat de code voor JBL speaker niet (meer) werkte. Na dit contact afgelopen maand is onderstaande mail met een nieuwe promotiecode naar je verstuurd.

De mail bevat naast een code, ook de standaard tekst waarin staat vermeld dat je kaarten hebt gewonnen voor Het Concertgebouw. Dit omdat je hieraan je MB's deelde. Uit onderzoek blijkt dat de kaarten in februari 2020 al naar je zijn verstuurd. Heb je die destijds niet ontvangen? 

Omdat de laatste mail voor jou als ontvanger erg verwarrend is, sturen we je alsnog nieuwe kaarten voor Het Concertgebouw. Heel veel plezier van je prijs! :)