Beantwoord

Reclame muziek

  • 12 July 2019
  • 7 reacties
  • 7877 keer bekeken

Hey mensen,

Laatst is er een heel kort spotje te zien van spotify. Je hoort dan het nummer van i can do better then etc. Vervolgens komt er dan zo jongen met een Netflix serie die KPN aanraad, maar dan zit er soort van tron achtig nummer bij, iemand idee hoe die heet ?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 15 July 2019, 11:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo @Dashandel,
In de recente reclame zit het nummer van Kris Berry en L29- Anything you can do. Bedoel je deze reclame?
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Dashandel! Ik vermoed dat je de intro van Stranger Things (aanrader!) bedoelt. Het is gemaakt door Kyle Dixon & Michael Stein.

Reputatie 7
Badge +25
Antwoord inmiddels gevonden @Dashandel. Ik hoop het wel. 🙂

beste kpn 

 

ik had een vraag van wie is de uitvoerden artiest van het 

reclame spotje KPN is ‘Het netwerk van Nederland’  ik hoor 

van nu bedankt alvast mvg michel 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Studioveluwe. Dit is niet de eerste keer dat we die vraag krijgen. ;) Zie hieronder.

 

Ik heb een antwoord!
Blijkbaar is de vraag al eens via onze webcare afdeling voorbij gekomen:
https://twitter.com/weareachtung/status/1176928830222716930?s=20

Samengevat: Het is inderdaad een cover van het Beatles nummer. Reclamebureau Achtung Mcgarrybowen heeft dit in samenwerking met muzikaal reclamebureau Antfood ontwikkeld.

Nog niet officieel uitgebracht. Zijn ze schijnbaar druk mee bezig.

 

Hallo KPN,

Wanneer uploaden jullie een volledige versie van jullie reclame versie van stef bos zn liedje liever. (Maar dan jullie daan boom versie) klinkt zo goed!

 

Reputatie 1
Badge

Hallo KPN,

Wanneer uploaden jullie een volledige versie van jullie reclame versie van stef bos zn liedje liever. (Maar dan jullie daan boom versie) klinkt zo goed!

 

@Kpn Luisteren jullie? Hoe is deze reclame ook nergens te vinden? Niet via youtube, niet op reclame sites. Het laatste waar een trace van online is is Ode aan Nederland (en With a little help from my friends)