Vraag

Seaters kaarten gewonnen, niet ontvangen

  • 18 September 2020
  • 9 reacties
  • 218 keer bekeken

Ik heb woensdag kaartjes gewonnen voor Ajax van aankomende zondag. Ik heb een bevestiging binnen maar nog steeds geen kaarten ontvangen. 
Omdat het zondag al is, maak ik mij een beetje zorgen.

wat moet ik doen? 
Saskia 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Mazzelaar ! 

Ik had ook meegedaan met de verloting, maar helaas….. 

Als het goed is krijg je een link waar je de kaartjes kunt downloaden en uitprinten. Zo niet, staat er ook niet in jouw seaters-account? 

 

Ja super mazzel! Ook echt leuk, dat is als ik de kaartjes ook daadwerkelijk krijg ;)

In mijn Seaters account staat; gefeliciteerd je hebt de kaartjes gewonnen en als ik op download klik krijg ik alleen de voucher. Hierop staat de melding dat ik de kaartjes nog toegezonden krijg?

Reputatie 7
Badge +28

Ok, dan maar de postbode afwachten morgen. 
 

Hopelijk komt het nog goed. 

Reputatie 7
Badge +28

Ok, dan maar de postbode afwachten morgen. 
 

Hopelijk komt het nog goed. 

@fijtje 

Heb je nog leuke post gehad vandaag? 

Ja! Digitale tickets die je in de ajax app moet downloaden. Dus het is gelukt!

Reputatie 7
Badge +28

Geweldig! Veel plezier morgen💪⚽️👍

Reputatie 7
Badge +30

Wat tof, @fijtje! Het gaat goed hè?! Veel plezier nog en sorry voor de late reactie van onze kant nog!

Ja het is goed gekomen! Maar de communicatie vanuit seaters mag iets duidelijker, werkt stress verlagend ;) 

uiteindelijk krijg je een e-mail een dag van te voren en dan kan je de kaartjes in de Ajax app zien. Dus niks geen post of per e-mail maar via de Ajax app. 
Het was super leuk! Onwijs gave prijs om te winnen! 

Reputatie 7
Badge +30

Dat wist ik ook niet, om eerlijk te zijn! Een dag van te voren is wel erg laat, helemaal als je je er zo op verheugt! 

Leuk om te lezen dat het zo tof was :-).