Beantwoord

Seaters Sparta Rotterdam - Fortuna Sittard. Betaalmethode onjuist en tickets verlopen.

  • 7 September 2021
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Via Seaters melding gekregen dat ik kaartjes toegewezen heb gekregen voor Sparta Rotterdam - Fortuna Sittard. Vervolgens steeds een melding tijdens het bevestigen dat de Betaalmethode onjuist is. Nu zijn de tickets verlopen. Is er nog wat te regelen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 7 September 2021, 12:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sdrinfo ,

Als de betaling niet lukt binnen 24 uur, dan vervalt jouw optie. Die wordt dan aan iemand anders toegewezen. 
 

Mogelijk kun je je nogmaals aanmelden voor deze wedstrijd. 

Er viel niets te betalen. Bedrag was € 0, maar ik moest toch door het betaalscherm heen wat dus niet lukte. Wellicht een bug in het systeem. Ik denk dat iedereen hier last van heeft.

Reputatie 7
Badge +28

@Sdrinfo 

Deze wedstrijd kost wel degelijk 4 euro per persoon via Seaters. 

 

€4.00 Per ticket

Aantal

2

                                      

x Ticketprijs
€4.00
+ Servicekosten
€0.00
= TOTALE PRIJS
€8.00

 

Mijn advies blijft om het nog eens te proberen. 

Ja nu wel inderdaad. Ik heb het nog een keer geprobeerd. Even afwachten maar. Bedankt voor de tips.

Reputatie 2

Ik had hetzelfde probleem. Eerst lekker gemaakt worden met kaarten en vervolgens kon je niet afrekenen omdat het volgens de site gratis was en kreeg je een error. Erg slordig van Seaters zeker omdat hun klantenservice niet binnen 1 dag reageert en daardoor de kaarten nu weg zijn.