Beantwoord

Series on demand (once upon a time)

  • 21 January 2019
  • 15 reacties
  • 449 keer bekeken

Pas begonnen met de serie once upon a time. Bij seizoen 2 komt ik erachter dat er een aflevering niet bij staat. T.w. Afl. 16. Ook mist er in seizoen 4 een aflevering. Leuke serie die ik door ziekte nu kan gaan zien maar.....nu hoor ik dat de serie eruit gaat en dat vind ik niet leuk. Waarom wordt dit niet 3 maanden vooraf aan klanten bekend gemaakt?
nu is het een soort gok als je aan een serie begint, want je weet dus totaal niet hoeveel tijd er is om de hele serie af te kijken.
graag zou ik dus een aantal maanden willen hebben om in ieder geval deze once upon a time serie te mogen afkijken.
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 23 January 2019, 16:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @Zilverdraad, welkom op het forum! Vervelend om te lezen dat je ziek bent. Ik heb hier ook even gekeken en ik zie ook dat aflevering 16 van seizoen 2 mist, en aflevering 15 van seizoen 4. Ik ga daar achteraan, en zodra ik er wat over hoor laat ik het je hier weten.

'Once upon a time' komt op 5 februari te vervallen inderdaad dus dat wordt wel even doorkijken wat dat betreft. Helaas kan ik niet zorgen dat die serie langer beschikbaar blijft... Sinds het nieuwe uiterlijk van het menu bij On Demand staat de vervaldatum er niet meer bij inderdaad. Ik hoop dat dat weer wordt aangepast, maar is blijkbaar niet zo makkelijk.. Je kan trouwens ook hier terecht: Alles over het Pluspakket (On Demand) van KPN
Hallo Paul,
wat heel erg jammer dat de serie once upon a time niet langer beschikbaar kan blijven. Ik vraag me dan af waarom niet?
ik zie feitelijk meer leuks verdwijnen dan dat er veel leuke series bijkomen. Devious mails is heel leuk, black Sail is een mooie serie. Beiden zeer gewaardeerd.
Dat de datum tot wanneer een serie niet langer te zien is voor de klanten lijkt mij een forse misser van KPN. Juist dit soort informatie is wel belangrijk om echt plezier te kunnen hebben van een serie.
halve series, daar hebben wij niet zoveel aan, ik neem aan dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt.
pluspakket is een betaald extra pakket, ik mag toch hopen dat dus alle benodigde info kan en zal worden verstrekt bij zowel films als series.
dan kan de klant tenminste bepalen wat hij wanneer wil kijken omdat er duidelijk inzicht is tot wanneer iets beschikbaar is.
graag uw reactie op mijn vragen.
groet zilverdraad
Reputatie 7
Badge +25
De reden dat de serie niet langer beschikbaar kan blijven is omdat er afspraken worden gemaakt met de contentleveranciers. En daar heb je natuurlijk verschillende van, maar de ervaring leert dat de grote internationale series (zoals Once upon a time) ongeveer een half jaar beschikbaar zijn, en daarna na ongeveer een half jaar weer terugkomen...

Ik heb ook reactie van mijn collega wat betreft de missende afleveringen. Je kan de missende afleveringen wel vinden op de volgende manier: On Demand -> Series -> ABC On Demand -> Once Upon a Time -> Seizoen…

Als je via die manier de (ABC) series opzoekt zie je trouwens nog wel de 'houdbaarheidsdatum'. Je bent 100% zeker niet de enige die er zo over denkt, en ik doe m'n best om dit ook weer terug te krijgen. Je hebt gewoonweg gelijk wat mij betreft. Je kan mij ook een berichtje sturen mocht je de einddatum willen weten. Niet hoe je het zou willen zien natuurlijk, maar meer als tussenoplossing.

Black sails is een topserie inderdaad. Als ik nog een suggestie mag doen dan 'The handmaid's tale' ook heel erg goed. Seizoen 1 is nu beschikbaar. En de serie 'Vikings' is ook een aanrader. Daar zijn 4 seizoenen van beschikbaar.
Goedemorgen Paul,
dank u voor de reactie. Ik kan momenteel, voorlopig, alleen via mijn tablet kijken en de itvapp van KPN. Dus de zoekwijze die u aangeeft kan ik dus niet gebruiken. Ik heb momenteel geen mogelijkheid om via thuis te kijken. Ik heb Vikings gevonden maar als ik gewoon op de itvapp via zoeken the handmaids tale intoets geeft het scherm aan geen opties gevonden. Dus hoe moet ik die beschikbaar krijgen.

ook moet ik dus aannemen dat once upon a time dus over 6 maanden wellicht weer beschikbaar komt?
want ik ga dat helaas niet redden hoor alles voor 5 februari.
van black sail moet ik alleen nog seizoen 4, blijft die nog wel even?
verder begrijp ik dat de missende afleveringen in once upon a time dus niet voor mij via de itvapp buitenshuis zijn op te zoeken.

helaas verwacht ik nu voorlopig nog niet naar huis te kunnen, helaas. Zal nog wel ff gaan duren.
kunt u misschien helpen om de door u aangegeven series te laten bijplaatsen in de populaire series? Want zoals ik eerder reeds heb gemeld als ik de titels niet weet kan ik het niet vinden, maar nu ik wel een titel weet kan ik het dus evengoed niet vinden.

ik hoor graag van U

groetjes zilverdraad.
Reputatie 7
Badge +25
O het spijt me, ik deed de aanname dat je thuis was. Ik zie inderdaad ook dat die 2 afleveringen niet via de app te zien zijn... Ik zal er nog achteraan gaan maar ik kan je niet beloven dat dit nog opgelost wordt voordat de de serie komt te vervallen. Je kan er inderdaad vanuit gaan dat Once upon a time over ongeveer een half jaar terugkomt. Dit soort dingen zijn altijd onder voorbehoud, maar normaal gesproken wel.

Als je zoekt in de app op 'handmaid' vind je de serie wel. Komt door de apostrof in 'handmaid's'.

Black sails hebben we nog tot eind mei dus dat moet wel lukken. Zeker het uitkijken waard. Vikings ben je ook wel even zoet mee, en dat is (naar mijn mening) een serie die steeds beter wordt.

Er wordt op dit moment gewerkt aan een volledige catalogus voor de app waarbij je dus het volledige aanbod kan zien maar ik weet nog niet exact wanneer die beschikbaar is. Heb je nu niets aan maar wel handig om te weten.

Daar is nog wel een soort van trucje voor. De catalogus van de 'oude' website is nog wel gewoon beschikbaar. Tik op de onderstaande links, en dan kan je wel doorheen scrollen. Om te gaan kijken moet je dan wel op de naam zoeken in de iTV app zoals je nu ook al doet.

Voor series van het Pluspakket: https://portal.itvonline.nl/#/pluspakket/series?section=CATALOGUE
Voor films van het Pluspakket: https://portal.itvonline.nl/#/pluspakket/films?section=CATALOGUE

Heb je vragen over een bepaalde film/serie en de houdbaarheid daarvan (voordat je eraan begint)? Laat het me weten. Beterschap!
Reputatie 7
Badge +25
@Zilverdraad: ik heb de situatie uitgelegd en m'n collega heeft de 2 missende afleveringen ook voor de iTV app online weten te zetten! Dus nu kan je die ook nog kijken. 🙂
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb verder geen reactie meer van je gezien @Zilverdraad. Ik hoop dat je de (missende) afleveringen nog hebt kunnen kijken. Als er later nog eens vragen zijn dan weet je me te vinden.
Hallo Paul,
ik ga het niet redden, om alles nog te zien voor de serie verdwijnt.
wel zie ikop de app dat er 2 series al weg zijn, daarvoor zijn er geen nieuwe bijgeplaatst, dat is heel jammer.
ook vandaag het Nieuws dat KPN veel klanten kwijtraakt. Recent gesproken met iemand van Klantenservice en begreep dat het optimaliseren van de kpn iTV app geen prioriteit heeft. Een gemiste kans lijkt mij. Met de aankomende nieuwe streamingdiensten en ook Netflix zou het eigenlijk de hoogste prioriteit moeten hebben om het juist beter te doen dan de concurrentie.
ik zie helaas alleen weer achteruitgang. Ik hoop dat het besef kan ontstaan dat juist een goed en overal toegankelijk ruim aanbod van groot belang is. KPN zou het aanbod juist fors moeten verbeteren en uitbreiden, zodat klanten een extra streamingdienst niet nodig hebben.
ik verzoek in Ieder geval om ervoor te zorgen dat het gehele aanbod voor ieder geheel beschikbaar is, ook op iTV app. In min optiek moet dat toch zeker mogelijk zijn.
ik hoop een positief antwoord.
Reputatie 7
Badge +25
ik ga het niet redden, om alles nog te zien voor de serie verdwijnt.

Ik bedoelde eigenlijk meer de missende aflevering(en) die alsnog online zijn gezet n.a.v. jouw signaal.

wel zie ikop de app dat er 2 series al weg zijn, daarvoor zijn er geen nieuwe bijgeplaatst, dat is heel jammer.

Je bedoelt nu waarschijnlijk de carrousel in de app. Ik weet niet of je m'n eerdere bericht hebt gelezen maar daar staat een manier om toch alle series te kijken. Het toevoegen en verwijderen van films en series gaat eigenlijk constant door.

Recent gesproken met iemand van Klantenservice en begreep dat het optimaliseren van de kpn iTV app geen prioriteit heeft.

Ik weet niet wie jou te woord heeft gestaan maar ik kan je verzekeren dat dat niet waar is.

Ik hoop dat het besef kan ontstaan dat juist een goed en overal toegankelijk ruim aanbod van groot belang is. KPN zou het aanbod juist fors moeten verbeteren en uitbreiden, zodat klanten een extra streamingdienst niet nodig hebben.ik verzoek in Ieder geval om ervoor te zorgen dat het gehele aanbod voor ieder geheel beschikbaar is, ook op iTV app. In min optiek moet dat toch zeker mogelijk zijn.

Dat besef is er al. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een complete catalogus voor de iTV app en website. Ligt een beetje aan de wensen van een streamingdienst maar direct concurreren met een Netflix is pittig denk ik.
Reputatie 3
Helaas zie ik deze thread nu pas. Tot gisteren waren we tot halverwege seizoen 4 gekomen, maar zojuist zagen we dat de hele serie niet meer beschikbaar is. Via welke legale weg kan ik de serie alsnog verder bekijken? Dan kan ik me daarop wellicht beter abonneren en het pluspakket van KPN opzeggen. 6 maanden afwachten of de serie misschien terugkomt vind ik geen goede optie.
Reputatie 7
Badge +25
Helaas zie ik deze thread nu pas. Tot gisteren waren we tot halverwege seizoen 4 gekomen, maar zojuist zagen we dat de hele serie niet meer beschikbaar is. Via welke legale weg kan ik de serie alsnog verder bekijken? Dan kan ik me daarop wellicht beter abonneren en het pluspakket van KPN opzeggen. 6 maanden afwachten of de serie misschien terugkomt vind ik geen goede optie.
Hoi Martijn. Ik heb even gekeken op m'n Netflix account en ik zie dat daar 7 seizoenen beschikbaar zijn... Dat je niet een half jaar af wilt wachten snap ik natuurlijk volledig.
Reputatie 3
Bedankt voor je hulp, Paul_. Ik heb ze al via een andere weg binnengehaald.
Reputatie 7
Badge +25
Bedankt voor je hulp, Paul_. Ik heb ze al via een andere weg binnengehaald.
"andere weg"😏
Reputatie 3
DVD-box gekocht bij V&D. 😉
Reputatie 7
Badge +25
DVD-box gekocht bij V&D. ;-)
Haha! Ik moest hardop lachen.😆