Beantwoord

SMS verzenden naar KPN

  • 25 November 2019
  • 3 reacties
  • 247 keer bekeken

Hoe kan ik een sms verzenden naar kpn  kan al een naar 06 nummer

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 November 2019, 11:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ik neem aan dat je een SMS wil zenden naar KPN in verband met opwaarderen van je prepaid-beltegoed. (Want anders begrijp ik je vraag niet...) 

 

Per SMS opwaarderen via 1299

Eenvoudig per SMS opwaarderen

Je kunt altijd en overal je beltegoed opwaarderen via SMS. Het werkt als volgt:

1. Meld je eenmalig aan via SMS opwaarderen om een pincode in te stellen.

2. Stuur gratis een SMS met PLUS[spatie]het bedrag[spatie]je pincode naar 1299 om op te waarderen. 
Bijvoorbeeld: om € 10,- op te waarderen met pincode 12345 verstuur je de volgende SMS: PLUS 10 12345.

3. Je beltegoed wordt direct opgehoogd.

4. Het geld voor de opwaardering wordt van je bankrekening of creditcard afgeschreven.


Nadat je je pincode hebt ingesteld, kun je hiermee op elk moment opwaarderen via SMS.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @theomijling, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp niet helemaal waar je naar op zoek bent :slight_smile: Een sms verzenden kan, bij prepaid bij voldoende beltegoed, gewoon via het icoontje berichten op je toestel. Een sms sturen naar KPN kan niet, want wij hebben geen 06-nummer die het kan ontvangen.

Gaat het om MB's delen of MB's doneren? Dan kan het gewoon via de MijnKPN App!

Wil je contact met ons? Dat kan via 0800-0402 (bellen) of maak gebruik van onze LiveChat functie.

Ik hoor graag of ik je hier nog bij kan helpen, zou je de vraag dan wel willen specificeren? 

Reputatie 7
Badge +21

@theomijling, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?

Reageer