Beantwoord

Sonos, melding upgraden naar Spotify Premium?

• 7 december 2018
  • 7 reacties
  • 358 keer bekeken

k heb een spotify premium abonnement en heb deze altijd gekoppeld gehad aan mijn sonos systeem.

Nu ineens zegt het sonos systeem dat ik spotify moet upgraden naar premium, maar in mijn KPN staat spotify al op premium. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 december 2018, 19:04

Goedenavond! Volgens mijn systeem en op basis van de gegevens die je hebt ingevuld, is er al sinds 2014 een Spotify account gekoppeld via KPN. Ik heb de gebruikersnaam via een privébericht toegestuurd! Wil je controleren of dat account Premium is? Zo niet, dan hoor ik het graag. Mocht dat account wel Premium zijn maar wil je dit graag overhevelen naar een ander account, dan hoor ik het ook graag en ontvang je van mij een nieuwe activatiecode.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond janFS, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat irritant dat Sonos opeens niet meer wil koppelen! Er kunnen dan 2 dingen aan de hand zijn, Spotify is omgezet naar Free (om wat voor reden dan ook..) of de koppeling is niet goed meer. Om te kijken of Spotify nog Premium is, kan je inloggen op Spotify zelf en dit controleren bij jouw account. Is dat nog Premium, gaat het om de koppeling. Vaak helpt het om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren of Spotify opnieuw toe te voegen. Anders zijn er nog vele tips die Sonos geeft op hun support pagina waar je misschien mee uit de voeten kan.

Wil je laten weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +20
@janFS, heb je het inmiddels al kunnen oplossen via de support pagina of door Spotify Premium opnieuw toe te voegen aan je Sonos app? Ik hoor het graag!
Hoi Susan, dank voor je reactie. Tot op heden is het niet gelukt. De melding is bij Sonos dat ik geen spotify premium abonnement heb en dus moet upgraden bij spotify. Via KPN heb ik spotify premium maar wordt dus niet meer herkend / erkend. Graag advies hoe te handelen. Grt Jan
Reputatie 7
Badge +20
@janFS, dan ontvang ik graag je gegevens en ga ik controleren of je inderdaad Premium hebt via KPN! Daar kan het nog misgaan in dit geval.. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?
oké Forum, Profiel Ingevuld.
aanvulling: spotify geeft aan dat ik moet upgraden naar premium
Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond! Volgens mijn systeem en op basis van de gegevens die je hebt ingevuld, is er al sinds 2014 een Spotify account gekoppeld via KPN. Ik heb de gebruikersnaam via een privébericht toegestuurd! Wil je controleren of dat account Premium is? Zo niet, dan hoor ik het graag. Mocht dat account wel Premium zijn maar wil je dit graag overhevelen naar een ander account, dan hoor ik het ook graag en ontvang je van mij een nieuwe activatiecode.

Reageer