SONOS Spotify

• 20 juni 2014
  • 2 reacties
  • 1401 keer bekeken

Sinds kort een premium abonnement op Spotify, dit werd geleverd bij het alles-in-een pakket. Ik gebruik een Sonos systeem dat is aangesloten op een Time Capsule van Apple. Deze is in Bridge-mode verbonden met de Experia Box V9.

Als ik gebruik maak van mijn Sonos syteem, waarop de Spotify service is geïnstalleerd, kan ik niet door muziek bladeren. Uitgebreid contact hierover gehad met Sonos, uiteindelijk werd ik doorverwezen naar KPN. Daar kon ik niet verder geholpen worden, Spotify werkt immers wel lokaal op een PC, die via WiFi verbonden is met het netwerk.

Wie heeft een tip, zodat ik ook door muziek van Spotify kan bladeren via Sonos?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste glas27,

Je vraag is reeds eerder voorgekomen op het Forum en er is een antwoord gegeven door een van de medewerkers van Sonos aan een van onze Forum leden welke je kunt terugvinden in onderstaand topic. 

Sonos/Spotify

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Sinds kort een premium abonnement op Spotify, dit werd geleverd bij het alles-in-een pakket. Ik gebruik een Sonos systeem dat is aangesloten op een Time Capsule van Apple. Deze is in Bridge-mode verbonden met de Experia Box V9.

Als ik gebruik maak van mijn Sonos syteem, waarop de Spotify service is geïnstalleerd, kan ik niet door muziek bladeren. Uitgebreid contact hierover gehad met Sonos, uiteindelijk werd ik doorverwezen naar KPN. Daar kon ik niet verder geholpen worden, Spotify werkt immers wel lokaal op een PC, die via WiFi verbonden is met het netwerk.

Wie heeft een tip, zodat ik ook door muziek van Spotify kan bladeren via Sonos?

Vraagje heb ook Sonos en sinds kort KPN alles in een,nu wil,ik mijn Sonos met KPN verbinden zodat ik via de afstandsbediening van KPN het geluid van Sonos kan regelen,heb je enig idee hoe ik dat kan doen,en waar moet ik hem dan op aansluiten op de experia box?

Reageer