SONOS/Spotify werkt plotseling niet meer

• 13 april 2015
  • 8 reacties
  • 501 keer bekeken

hallo,

Sinds de upgrade van Alles in 1 naar Alles in 1 Glasvezel werkt mijn Spotify Premium account niet meer op mijn Sonos. Ik heb het account al meermaals geverifieerd en ook de Experia gereboot, maar ik krijg het niet aan de praat terwijl het voorheen vlekkeloos werkte. Ik zag al eerdere berichten in dit Forum hierover, maar die waren al iets ouder en boden geen echte oplossing. Graag bericht!

Bvd,
Rob

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Rob,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat sinds de upgrade naar Glasvezel je Spotify Premium niet meer werkt op je Sonos!

Heb je bij de upgrade ook een ander merk en model Experiabox gekregen? Zou je je Experiabox ook eens terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen? Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Koen

Hallo Koen, Dank voor je reactie, maar voordat ik jouw suggestie probeer het volgende: ik zie in mijn Spotify account instellingen dat mijn abonnement blijkbaar veranderd is naar een Gratis account waarbij ik zou moeten upgraden naar Premium. Is dat dan wellicht waar het misgaat ? Graag je reactie, dank. Rob
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Rob,

Dat zou heel goed kunnen inderdaad!

Waarschijnlijk is door je overstap naar Glasvezel de Spotify Premium optie die actief was onder je koperabonnement gedeactiveerd, en zal opnieuw onder je glasvezelabonnement geactiveerd moeten worden. Hoe lang geleden ben je overgestapt op Glasvezel? Over het algemeen komt de brief met Spotify activatiecode binnen 10 werkdagen na actief worden van het abonnement per post!

Met vriendelijke groet,

Koen

Hi Koen, Mijn glasvezel is op 23 maart aangesloten en geactiveerd, dus die termijn is inmiddels wel verstreken... Kun jij hier iets in betekenen wellicht, of moet ik daarvoor Spotify zelf een bericht sturen ? Grt, Rob
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Rob,

Ik help je graag verder!

Zou je me, ter verificatie van je gegevens, je postcode, huisnummer, de naam van de contractant, en je 06 nummer kunnen sturen in een privébericht? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Koen

Ha Koen, PB zojuist verzonden met de gevraagde gegevens. Grt, Rob
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Rob,

Bedankt voor je privébericht.

Volgens mijn systeem zou de brief met activatiecode op 30-03-2015 naar je verstuurd zijn. Aangezien je ‘m helaas niet ontvangen hebt, heb ik er zojuist voor gezorgd dat deze brief alsnog naar je opgestuurd wordt! Dit kan vanaf dit moment (helaas wederom) maximaal 10 werkdagen duren.

Met vriendelijke groet,

Koen

Bedankt Koen, ik wacht de brief even af.

Dank voor je hulp.

Grt,
Rob

Reageer