Beantwoord

Spotify

• 22 april 2012
  • 3 reacties
  • 12645 keer bekeken

Beste KPN medewerkers,

Graag willen wij Spotify activeren. Ik heb geen inlogcode. Wel een tijd geleden een folder ontvangen en kan niet meer herinneren of hier een code bij zat. We hebben met jullie gebeld en de KPN medewerker gaf aan dat we dit onder mijn gegevens moeten aanmelden. Helaas lukt het niet om hierin te komen. We krijgen steeds de melding dat er een storing is. Ook de KPN medewerker kon dit niet voor ons regelen. Hoe kunnen we dit nu voor elkaar krijgen?

Alvast bedankt voor de reactie, groeten, Debbie

icon

Beste antwoord door dit0rz 11 mei 2012, 18:34

Hoi Fiber (man),  :D

Je kunt tegenwoordig wel Spotify Premium afnemen tegen betaling.

Het sturen van de brief, en het activeren ervan werkt verder hetzelfde.

Zodra je dan overstapt naar Alles-in-één Standaard of Premium krijg je dan een korting van 10 euro hierop.

Groeten,

dit0rz

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Debbie,

ik zou toch nog een keer bellen of misschien Webcare hier aanspreken. Wat jij kan in MijnKPN, kan een medewerker ook aan die kant. Mocht er toch iets niet goed zijn met het systeem of dat er een storing is, dan kan de medewerker de achterliggende dienst aansturen die het alsnog moet kunnen regelen..

Met vriendelijke groet

Reputatie 2
Badge +2
Jeroen,

je moet wel recht hebben op Spotify in je abo. Mogelijk is het geen alles in één of geen standaard of premium. Alleen dan krijg je een code. Uiteraard kan er ook iets niet goed staan, maar dat zou je moeten melden op de helpdesk inderdaad.

groet,

Fiber.

Badge +1
Hoi Fiber (man),  :D

Je kunt tegenwoordig wel Spotify Premium afnemen tegen betaling.

Het sturen van de brief, en het activeren ervan werkt verder hetzelfde.

Zodra je dan overstapt naar Alles-in-één Standaard of Premium krijg je dan een korting van 10 euro hierop.

Groeten,

dit0rz

Reageer