Spotify

• 6 mei 2015
  • 2 reacties
  • 216 keer bekeken

hoi kpn,

ik maak nu gebruik van de spotify premium via jullie.

mijn vraag is: is er een mogelijkheid dat jullie spotify toevoegen aan jullie interactieve televiesie?

dan kan het makkelijk op de speakerset.

groet a-noniem

2 reacties

Reputatie 1
Badge
Dat zou wel de makklijkste optie zijn ja, vraag me alleen af of dat wel mogelijk is met het besturingssysteem wat op de iTV decoders draait.

Anders kun je ook naar zoiets kijken:

http://androidstick.nl/

Draait gewoon android op je tv en je kunt je stereo/home cinema aansluiten en dan installeer je de android Spotify app.

Je kunt natuurlijk ook gewoon je tablet of telefoon aan je geluidsinstallatie hangen.

Reputatie 4
Badge +9
Hallo a-noniem, 

Welkom op het forum! Als je een keer bent begonnen met het gebruiken van Spotify Premium op je mobiel of computer, dan begrijp ik dat je dit op meerdere plaatsen en via meerdere apparaten in huis wilt kunnen gebruiken. Hiervoor zijn gelukkig meerdere oplossingen voor handen. Je zou kunnen kiezen voor een draadloze speaker (deze verbinden via bluetooth met je mobiel), deze zijn momenteel erg populair en in vele vormen, maten en prijsklassen verkrijgbaar. Je kunt de speaker overal mee naar toe nemen. Als je via je stereoset wilt luisteren naar Spotify, kun je bij ons nu ook de Music Box verkrijgen. Dit apparaat sluit je op je stereo aan en je smartphone verandert in de afstandbediening met Spotify. 

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn, KPN Webcare.

Reageer