Spotify

• 5 juli 2012
  • 7 reacties
  • 11048 keer bekeken

KPN heeft al vier maal een spotify premium codevoor mij aangevraagd en nog steeds niets ontvangen van spotify. Watmoet ik nu doen KPN zegd niets anders voor mij te kunnen doen, het lijkt mij Contract breuk daar zij hun belofte niet waar maken, daar mijn contract met hun inclusief spotify is.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste Bertdehaan,

Erg vervelend te horen dat u al zo lang op uw Spotify activeringscode zit te wachten. Ik wil dit graag voor u oppakken. Heeft u in een privébericht uw postcode, huisnummer en telefoonnummer voor mij? Dan ga ik voor u nakijken waar het misgaat, om u alsnog zo snel mogelijk een activatiecode te sturen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Hallo Jeroen,

Mijn gegevens zijn ************

Met vriendelijke groet,

Bert de Haan

Note: bericht aangepast door Admin in het kader van privacybeleid op het Forum.

Gegevens opgeslagen door Admin.

Reputatie 5
Badge +7
Beste Bertdehaan,

Ik heb het voor u nagekeken en in orde gemaakt. U kunt de brief met activeringscode binnen 10 kalenderdagen bij u thuis verwachten.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Beste Jeroen,

Op 10juli gaf je aan dat ik mijn spotify code nu binnen 10 kalenderdagen zou ontvangen, echter nu wederom weer niets ontvangen? Komt het ooit nog goed ?

Reputatie 5
Badge +7
Beste Bertdehaan,

Ik heb u een privébericht gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

beste Jeroen, Ik kan het privé bericht niet vinden.
Reputatie 7
Badge +3
Beste Bertdehaan,

Rechtsboven in uw scherm ziet u staan "ga naar", daaronder ziet u een envelopje, op het envelopje klikken en daar zal het privébericht staan.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer