Beantwoord

Spotify

• 7 november 2017
  • 16 reacties
  • 151 keer bekeken

Gaarne een nieuw activeringcode voor Spotify daar mijn code is verlopen
icon

Beste antwoord door Koen_1 13 november 2017, 11:47

Hoi Hubert, bedankt voor je bericht 🙂 Ik zojuist een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd: je kunt 'm binnen 24 uur per sms verwachten. Als er in de toekomst weer een keer iets is weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi David, welkom op het Forum! Op een of andere manier is de optie 'Spotify Premium' gedeactiveerd. Ik heb het opnieuw aangezet en binnen 24 uur ontvang je de code per e-mail. Als ik verder nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi David, welkom op het Forum! Op een of andere manier is de optie 'Spotify Premium' gedeactiveerd. Ik heb het opnieuw aangezet en binnen 24 uur ontvang je de code per e-mail. Als ik verder nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!
@David Blik, heb je de code ontvangen en werkt Spotify weer naar behoren? 🙂
@natasja Ook mijn spotify doet het niet meer. spotify premium 1500 staat wel in mijn kpn app. kunnen jullie een nieuwe code sturen?

mvgr,
Hubert Aarts

Admin: dubbele topic verwijderd
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Hubert, welkom op het forum! Lastig dat jij dit probleem ook ervaart. Reageer op m'n privébericht , dan zorg ik ervoor dat je een nieuwe activatiecode ontvangt 🙂
Hoi Hubert, welkom op het forum! Lastig dat jij dit probleem ook ervaart. Reageer op m'n privébericht , dan zorg ik ervoor dat je een nieuwe activatiecode ontvangt :)

Best Koen, ik heb je inmiddels een bericht gestuurd. ik hoop dat je me hier verder mee kunt helpen.

Mvgr,
Hubert
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Hubert, bedankt voor je bericht 🙂 Ik zojuist een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd: je kunt 'm binnen 24 uur per sms verwachten. Als er in de toekomst weer een keer iets is weet je ons te vinden!

thnks voor de hulp koen, hoop dat hij snel binnenkomt 😉
Hallo, ik zit met hetzelfde probleem... Ik kan geen nieuwe activeringscode aanvragen.. Kan iemand mij hier mee helpen?
Reputatie 7
Badge +21
Hi @Zinktrekker, welkom op het forum! Goed dat je je hier meldt. Stuur je een reactie op m'n privébericht ? dan help ik jou ook verder 🙂
Hoi KPN,

Ik heb helaas een zelfde probleem, kan geen activeringscode opvragen. Wanneer ik dit doe krijg ik de melding 'code is al opgevraagd'.

Hoop het snel te horen!

GR Joris
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Joris,

Ik help ook jou graag met een nieuwe code. Ik heb je een privébericht gestuurd. Wil je hierop reageren? Dan hoor je snel weer van me.

ik had ook spotify bij mijn abonnement ,ik kreeg een telefoontje dat mijn abonnement beter kon dus heb ik dit gedaan,maar ze zijden er niet bij dat spotify uitgezet werd, dus ik bellen en nu zeggen ze dat ik het nooit heb gehad..ik zou liegen volgens mevrouw..(heb dus mijn contract direct opgezegd )..ik heb inmiddels de brief terug gevonden . ik wil hier maar mee zeggen dat ze er een potje van maken bij kpn en dat dit veel klanten kan kosten..ze willen van spotify af (kost te veel geld..
Reputatie 7
Badge +18
Oh nee, hvalk. Dat is wel een erg zure gang van zaken. Allereerst namens KPN mijn oprechte verontschuldigingen. Ik weet niet hoe een medewerker het in zijn/haar hoofd haalt om jou als leugenaar te bestempelen.

Ik maak uit je verhaal op dat je besloten hebt om KPN te verlaten? Dat is je goed recht ( en gezien de omstandigheden ook best logisch ). Zo te zien heb je voor een andere provider gekozen en ga je op korte termijn overstappen.

Mocht er gedurende je resterende periode bij KPN nog iets zijn, laat het me weten. Ik help je graag en gelukkig doet het merendeel van mijn collega's dat ook.

Bij ons werkt de code ook niet, kan deze geactiveerd worden of is dit niet meer gratis?
Reputatie 7
Badge +28
Ha @ErwinEde, welkom! Ik twijfel een beetje over de code die jij hebt ontvangen. Is dat al een oudere code? Aan je MijnKPN account zijn je vaste diensten gekoppeld. Daar had je eerst een Alles-in-1 instap en nu een Internet+TV pakket. Bij beide varianten zat geen gratis Spotify Premium . Je kunt dit wel apart aanvragen, dat kost dan €8,99 per maand extra. Wellicht heb je nog recht op Spotify via je mobiele diensten? Laat me dat dan even weten, dan kijk ik daar ook nog naar.
Reputatie 7
Badge +28
Heb ik het al een beetje kunnen verduidelijken? Als je nog vragen hebt, weet je me te vinden.

Reageer