Beantwoord

spotify

  • 18 november 2017
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik kan geen activatiecode aanvragen omdat mijn e mailadres wordt geweigerd en ik kan hier niets aan veranderen, wij hebben een totaalpakket met Spotify erin, graag een beetje hulp.

Groetjes Raymond

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Natasja_1 18 november 2017, 14:12

Ha Raymond, welkom op het Forum! Goed dat je dit hier meldt 🙂 Eind juni is er een activatiecode verstuurd naar een ander e-mailadres dan die je vermoedelijk opgeeft. Ik heb daarom een nieuwe code verstuurd naar het e-mailadres wat gekoppeld is aan jouw KPN ID! Binnen 24 uur ontvang je deze! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ha Raymond, welkom op het Forum! Goed dat je dit hier meldt 🙂 Eind juni is er een activatiecode verstuurd naar een ander e-mailadres dan die je vermoedelijk opgeeft. Ik heb daarom een nieuwe code verstuurd naar het e-mailadres wat gekoppeld is aan jouw KPN ID! Binnen 24 uur ontvang je deze! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Super, ik wacht het even af, bedankt voor de snelle service
Reputatie 7
Badge +10
@Raymondvd Wiel, heb je de code ontvangen en is het koppelen gelukt? 🙂 Hoor graag van je!
Ja super, bedankt voor snelle service

Reageer