Beantwoord

spotify

  • 1 december 2017
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Beste KPN,

Helaas heb ik per ongeluk de activeringscode voor spotify te vroeg gebruikt, namelijk gelijk toen ik de mail kreeg (terwijl mijn eigen abonnement van spotify pas na 2 weken verliep😅 ) Hierdoor kan ik hem nu niet meer gebruiken terwijl gister mijn abonnement van kpn inging en ik hem nu juist nodig heb. Kunnen jullie mij een nieuwe code toe sturen?

Groetjesss
icon

Beste antwoord door Paul_ 5 december 2017, 11:24

Hoi Joris, welkom! Ik zie dat Burhan je al een privébericht heeft verstuurd. Als je daarop reageert komt het helemaal goed. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Joris, welkom! Ik zie dat Burhan je al een privébericht heeft verstuurd. Als je daarop reageert komt het helemaal goed. 🙂

Reageer