Beantwoord

Spotify

  • 24 januari 2018
  • 4 reacties
  • 147 keer bekeken

Mijn Spotify premium abonnement is omgezet naar een free abonnement. Volgens mijn KPN heb ik nog wel steeds recht op Spotify premium. Doe ik iets verkeerd of lees ik het verkeerd?

Met vriendelijke groet,

Hans
icon

Beste antwoord door Marcia_ 28 januari 2018, 14:21

Hallo Hans, welkom! Je hebt er inderdaad recht op en hij is omgezet naar Spotify Free. Geen idee waarom, maar ik heb je een nieuwe activatiecode gestuurd. Je krijgt die binnen 24 uur per sms opgestuurd. Laat je het me even weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Hans, welkom! Je hebt er inderdaad recht op en hij is omgezet naar Spotify Free. Geen idee waarom, maar ik heb je een nieuwe activatiecode gestuurd. Je krijgt die binnen 24 uur per sms opgestuurd. Laat je het me even weten of het gelukt is?
Hallo Hans, welkom! Je hebt er inderdaad recht op en hij is omgezet naar Spotify Free. Geen idee waarom, maar ik heb je een nieuwe activatiecode gestuurd. Je krijgt die binnen 24 uur per sms opgestuurd. Laat je het me even weten of het gelukt is?

Het is gelukt, bedankt!

Gr Hans
Reputatie 7
Badge +27
Super! Bedankt voor je bericht en wederom veel plezier er van!
Ik heb precies hetzelfde probleem, hoe kan ik dit het beste oplossen?

Reageer