Beantwoord

Spotify

• 28 januari 2018
  • 14 reacties
  • 145 keer bekeken

Hallo
Ik heb een alles in een pakket standaard volgens mij zit daar spotify gratis bij.. heb alleen geen activatie code kan ik deze alsnog krijgen? Mvg
icon

Beste antwoord door Natasja_1 6 februari 2018, 17:28

Voor de eventuele meelezer: TheRaptor heeft contract gehad met de afdeling Klantreacties en daarbij is aangegeven dat gratis Spotify niet meer mogelijk is. De actie liep voor 12 maanden en is zelf door de klant uitgezet. Daarnaast maakt de klant elke maand gebruik van een aanzienlijke actiekorting.
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Hugo1, welkom op ons Forum! Spotify Premium is op dit moment al gekoppeld aan een gebruikersnaam. Ik stuur je de juiste inlognaam in een privébericht 🙂
Goedemiddag, Ik heb een "KPN 2015 SO Zorgeloos Standaard" van 32,50 euro per maand. Een oud abonnement. Hier zat ook Spotify op en had destijds een code per sms ontvangen. Echter heb ik er geen gebruik van gemaakt. Nu wil ik er gebruik van maken. Kunnen jullie mij een activatie code sturen?
Reputatie 7
Badge +10
Ha @TheRaptor, enkel bij Zorgeloos Premium maak je gebruik van gratis Spotify Premium. Ik moet je teleurstellen, want ik kan dus geen activeringscode sturen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Hoi @Natasja Zou je voor mij contact willen zoeken met afdeling Klantenreacties? In december 2015 is er omdat het 1 en ander niet goed gegaan is met het abonnement een korting van 7,50 euro toegekend en Spotify. Echter heb ik hier geen gebruik van gemaakt. Maar omdat ik nu meer muziek ga luisteren op mijn iPhone wil ik nu gebruik maken van Spotify.

Ik mocht er gebruik van maken zolang mijn abonnement loopt. Het zou vervallen als ik zou verlengen. Ik denk dat dit nog terug te vinden is in hun systeem. Daarom de vraag of je voor mij contact met deze afdeling wilt opnemen? Dat was rond december 2015 geweest.
Reputatie 7
Badge +10
@TheRaptor, je hebt gelijk wat betreft de kortingen en ik weet nu al hoe de situatie is. Je hebt €5,00 korting gekregen + €7,50 korting om de kosten voor Spotify te dekken. Deze kortingen zijn al vanaf december 2015 actief. Je hebt geen gebruik van Spotify gemaakt, waardoor je dus €7,50 korting extra hebt ontvangen. Ik kan Spotify voor je aanzetten, maar de prijs van Spotify is sinds een tijd niet meer €7,50 maar €8,99. Je kan het nu dus voor €1,49 per maand aanzetten. Daarnaast blijf je dan de €5,00 korting ontvangen.
Die 5 euro korting was weer ergens anders voor. Dat was omdat ik in de winkel verkeerd ben geïnformeerd over het abonnement. Ik heb destijds echt een sms gehad met de spotify code. Dit had een medewerker van de afdeling klantenreacties voor mij geregeld De code was geldig zolang het abonnement loopt had ik begrepen. Dat was op een vrijdagochtend in december 2015. Dat moet in het systeem terug te vinden zijn van deze afdeling.

Ik weet anders niet hoe ik het kan bewijzen. Anders probeer ik morgen even contact met ze te zoeken.
Reputatie 7
Badge +10
Ik kan helaas nergens terugvinden dat je €7,50 korting hebt gekregen en daarnaast ook nog Spotify gratis zou krijgen. Wat ik kan doen, is een nieuwe klacht hierover indienen of een mail sturen naar Klantreacties en dan verwacht ik binnen een paar dagen reactie. Zal ik het op deze manier doorzetten?
Ik kan helaas nergens terugvinden dat je €7,50 korting hebt gekregen en daarnaast ook nog Spotify gratis zou krijgen. Wat ik kan doen, is een nieuwe klacht hierover indienen of een mail sturen naar Klantreacties en dan verwacht ik binnen een paar dagen reactie. Zal ik het op deze manier doorzetten?

Doe maar een e-mail sturen naar klantenreacties graag.Het is voor mij lastig te bewijzen.Ik heb het sms’je niet meer van de activatiecode.
Reputatie 7
Badge +10
Ik ben er inmiddels achter welke afspraken er zijn gemaakt en ik heb de notities hiervan ook in het systeem staan 🙂 Je hebt inderdaad €5,00 + €7,50 korting voor dit abonnement gekregen, gedurende de gehele looptijd. Daarbij is aangegeven dat je 12 maanden gratis gebruik kon maken van Spotify. Je hebt de code ontvangen, omdat Spotify inclusief korting ook 3 dagen actief is geweest en daarna weer is uitgezet. Je had hier 12 maanden gebruik van kunnen maken, maar dat heb je niet gedaan. Dit betekent niet dat je nu ruim twee jaar verder alsnog 12 maanden gratis Spotify kan gebruiken. Dit is al vervallen. Ik moet je daarin dus teleurstellen, want dit kan niet meer opnieuw met korting geactiveerd worden. Gelukkig loopt de korting van €12,50 per maand nog steeds en heb je daar gedurende de twee jaar een flinke besparing mee gerealiseerd.
We zijn een stap verder.Het was technisch niet mogelijk om deze voor lifetime erop te zetten.Daarom was er voor 12 maanden gekozen met als het goed is een notitie dat ik deze kosteloos kan verlengen onder deze voorwaarden.Wil je hier nog even naar kijken samen met de afdeling Klantenreacties?
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb Klantreacties een mail gestuurd en zodra ik meer weet, hoor je het van mij!
Top @Natasja Duimen maar?
@Natasja Ik heb je een privebericht gestuurd
Reputatie 7
Badge +10
Voor de eventuele meelezer: TheRaptor heeft contract gehad met de afdeling Klantreacties en daarbij is aangegeven dat gratis Spotify niet meer mogelijk is. De actie liep voor 12 maanden en is zelf door de klant uitgezet. Daarnaast maakt de klant elke maand gebruik van een aanzienlijke actiekorting.

Reageer