Beantwoord

spotify

• 29 januari 2018
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

Hallo, wij hebben kpn compleet thuis. Begreep van mn buurman dat daar spotify bij inbegrepen xou zijn. Ik weet eigenlijk niet of dat zo is. Kan iemand mij helderheid verschaffen?
icon

Beste antwoord door PeterG 30 januari 2018, 15:24

Als je Alles in 1 Standaard of Alles in 1 Premium hebt zit daar Spotify bij.

Heb je een 'zorgeloos' mobiel abonnement afgesloten vóór 30 juni 2017 dan zou daar ook Spotify bij moeten zitten.

Bij de combinatieservice "Compleet" zit geen Spotify. Wel bij bovengenoemde abonnementen. Compleet is geen abonnementvorm.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Bij ons wel. Was toen een actie. Zou toch in je papieren moeten staan...
Ik heb al zo lang itv...alles digiitaal en kan daar niks op terugvinden
Badge
Okay, snap ik. Lijkt me een telefoontje naar KPN waard. Ben benieuwd! Succes!
Reputatie 7
Badge +31
Als je Alles in 1 Standaard of Alles in 1 Premium hebt zit daar Spotify bij.

Heb je een 'zorgeloos' mobiel abonnement afgesloten vóór 30 juni 2017 dan zou daar ook Spotify bij moeten zitten.

Bij de combinatieservice "Compleet" zit geen Spotify. Wel bij bovengenoemde abonnementen. Compleet is geen abonnementvorm.
Reputatie 7
Badge +28
Beste @Hendrik409, welkom!

Het klopt helemaal wat Peter zegt. Ik heb gekeken naar de vaste en mobiele diensten die je gekoppeld hebt aan je KPN ID. Daar heb je geen van de abonnementen die Peter benoemt. Dat is de reden dat jij geen recht hebt op gratis Spotify Premium. Je kunt het natuurlijk altijd bij bestellen. Dat kan heel gemakkelijk via MijnKPN of via mij. Je betaalt dan wel €8,99 per maand ervoor. Laat je het me weten of ik nog iets voor je kan doen?

Reageer