Beantwoord

Spotify

  • 3 februari 2018
  • 4 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik heb via KPN compleet een Spotify premium abonnement, kan ik dit abonnement ook upgraden naar familie abonnement?
icon

Beste antwoord door Bart_ 6 februari 2018, 16:16

Hallo Miquel. We bieden geen Family-versie aan. Bij het abonnement dat je nu hebt is de Premium-versie gratis. Bij onze nieuwere abonnementen is dat overigens niet meer het geval.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hi @Gerardplop, goede vraag! Wat ik kan doen is de KPN Spotify Premium koppeling van je account ongedaan maken. Vervolgens kun je je account opnieuw via Spotify Family Premium maken 🙂 Als je een reactie op m'n priv├ębericht stuurt help ik je hier verder bij!
Reputatie 1
Hallo

ik heb een gratis Spotify bij mijn abbonement
maar ik zou graag bij Spotify zelf een familie abbonement willen nemen
maar omdat ik bij kpn ben wil dat niet
krijg deze melding



kan dat veranderd worden zodat ik bij spotify een familie abbonement kan nemen

gerard
Reputatie 7
Badge +10
Nee, KPN biedt niet de mogelijkheid Spotify Family als (extra) optie te nemen. Aangezien Spotify Premium bij jou nog in het oude abonnement zit, kun je het niet uitzetten (zoals bij de nieuwe abonnementen kan).
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Miquel. We bieden geen Family-versie aan. Bij het abonnement dat je nu hebt is de Premium-versie gratis. Bij onze nieuwere abonnementen is dat overigens niet meer het geval.

Reageer