Beantwoord

Spotify

• 9 februari 2018
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Wij hebben spotify via jullie,maar nu wordt dit geregeldonderbroken door reclame,kunnen jullie hier iets aan doen
icon

Beste antwoord door Jasper 12 februari 2018, 18:49

Hallo Klaasrits, welkom op het KPN forum! Als je Spotify Premium hebt bij een abonnement van ons zou je daar geen reclame tussendoor moeten horen. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat je Spotify bij het abonnement hebt en daarmee is in 2014 een account gekoppeld. Als je daar nu reclame doorheen hoort gaat er iets niet goed, ik heb je daarvoor een nieuwe activatiecode toegestuurd. Deze zal je binnen 24 uur ontvangen op het e-mailadres waar je de facturen ook op ontvangt.
Laat je me weten of je daarna reclamevrij muziek kunt luisteren?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Dan hebben jullie niet de (betaalde) versie Spotify Premium maar de (gratis) versie Spotify Free. Je kunt in Mijn KPN nakijken of Spotify in het abonnement zit. Zo ja, dan kan een KPN Moderator je binnenkort in dit topic helpen bij het activeren.
Reputatie 4
Badge +9
Hallo Klaasrits, welkom op het KPN forum! Als je Spotify Premium hebt bij een abonnement van ons zou je daar geen reclame tussendoor moeten horen. Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat je Spotify bij het abonnement hebt en daarmee is in 2014 een account gekoppeld. Als je daar nu reclame doorheen hoort gaat er iets niet goed, ik heb je daarvoor een nieuwe activatiecode toegestuurd. Deze zal je binnen 24 uur ontvangen op het e-mailadres waar je de facturen ook op ontvangt.
Laat je me weten of je daarna reclamevrij muziek kunt luisteren?
Reputatie 7
Badge +23
We hebben niets meer van je gehoord @Klaasrita dus ga ik ervan uit dat het is opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer