Beantwoord

Spotify

• 12 februari 2018
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Bij Spotify premium is het mogelijk om je account met meerdere personen te delen. Ik krijg de melding dat mijn account gekoppeld is een mijnKPN. Is het delen hier door niet mogelijk?
icon

Beste antwoord door Paul_ 13 februari 2018, 19:37

Welkom @Poosje1976! Misschien begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt met 'delen' maar je kan met 1 account maar tegelijk luisteren. Je kan dus wel op meerdere apparaten inloggen met hetzelfde account, maar er kan dan maar 1 tegelijk gebruik maken van dat account.

Het maakt geen verschil of het abonnement via KPN of via Spotify zelf loopt. Geeft dat antwoord op je vraag?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welkom @Poosje1976! Misschien begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt met 'delen' maar je kan met 1 account maar tegelijk luisteren. Je kan dus wel op meerdere apparaten inloggen met hetzelfde account, maar er kan dan maar 1 tegelijk gebruik maken van dat account.

Het maakt geen verschil of het abonnement via KPN of via Spotify zelf loopt. Geeft dat antwoord op je vraag?
Reputatie 7
Badge +24
Is het allemaal gelukt @Poosje1976? Als er nog vragen zijn laat het dan vooral weten.

Reageer