Beantwoord

Spotify

• 19 maart 2018
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Hoe kan het zijn dat ik nu opeens geen spotify premium heb. het staan nog wel bij mijn KPN gegevens dat ik dat nog bij mijn alles in 1 pakket heb.??
icon

Beste antwoord door Erwin_ 20 maart 2018, 10:37

Ik vermoed dat je dan gebruik maakt van de gratis versie. Hoor je om de zoveel tijd een reclame? Dan weet je het zeker :-)

Ik heb een nieuwe activatiecode gestuurd. Die krijg je binnen 24 uren op je gmail binnen. Mocht je daarna nog vragen hebben, stel ze gerust 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi Eraser67. Welkom op het forum.
Toen ik het net checkte zag ik dat je recht hebt op spotify. Het zit bij je vaste abonnement in . Ik ging vervolgens op zoek naar de activatiecode. Die is ooit in 2015 verstuurd maar het lijkt er op dat je die nooit verzilverd hebt.
Klopt dit? Mocht je er alsnog actief gebruik van willen maken kan ik je een nieuwe code sturen. 🙂
Hahah ohh oké sorry maar omdat ik het wel had de hele tijd dacht ik dat het gewoon werkte nou ja tot gister dan. In middels werkt het weer maar kan niet zien of het nu gratis is. Als je de code nog een keer wilt sturen dan graag. Mvg
Reputatie 7
Badge +17
Ik vermoed dat je dan gebruik maakt van de gratis versie. Hoor je om de zoveel tijd een reclame? Dan weet je het zeker :-)

Ik heb een nieuwe activatiecode gestuurd. Die krijg je binnen 24 uren op je gmail binnen. Mocht je daarna nog vragen hebben, stel ze gerust 🙂
Super!! dankjewel !!!

Reageer