Beantwoord

Spotify

• 16 april 2018
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

ik heb een mobiel kpn abonement met spotify premium maar hij staat nog steeds op free volgens spotify
wat doe ik verkeerd wat gaat er mis
icon

Beste antwoord door Bart_ 17 april 2018, 09:04

Dag Stekkie. Als ik het goed zie heb je de code inmiddels binnen en is je account opnieuw gekoppeld, klopt dat? Laat het weten als ik nog iets voor je kan doen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Stekkie en welkom hier op het Forum. Volgens mij doe je niet iets verkeerd, hoor. Sinds wanneer heb je Spotify aangevraagd? Het kan even duren, maar je krijgt gewoon een activatiecode waarmee je je account kunt activeren. In mijn systeem staat alles actief, maar als je nog geen code hebt dan kan ik je uiteraard verder helpen.
Hallo bart

Aller eerst bedankt voor je reactie

Ik had spotify al en heb net naar premium gezet via kpn mobiel. Dan zou ik dus nog een activatie code moeten krijgen ?
Reputatie 7
Badge +18
Dat klopt inderdaad. Dat kan tot 24 uur duren. Laten we het nog even in de gaten houden. Als je 'm morgen om deze tijd nog niet hebt, dan ga ik het voor je in orde maken.
Thnx
Reputatie 7
Badge +18
Dag Stekkie. Als ik het goed zie heb je de code inmiddels binnen en is je account opnieuw gekoppeld, klopt dat? Laat het weten als ik nog iets voor je kan doen.

Reageer