Beantwoord

Spotify

• 30 april 2018
  • 1 reactie
  • 59 keer bekeken

Goedemiddag,
Ik heb alles in 1 van KPN en mijn man en ik hebben beide een mobiel abonnement van KPN. Ik ben erg blij met mijn gratis Spotify account, maar omdat ik een SIM only wil afsluiten geeft de verlengshop aan dat ik Spotify erbij kan nemen. Zit deze niet gratis bij het alles in 1 pakket?

Alvast bedankt.
Mvg,
Renilde

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 30 april 2018, 16:15

Ha Renilde! Fijn dat je zo tevreden bent met je gratis Spotify-account. Dat is inderdaad een gratis onderdeel van je tv- en internetpakket. Je hebt een iets oudere variant waarbij dat nog is inbegrepen. Bij onze nieuwere abonnementen is dat niet meer zo, dus als je dit wilt houden zou ik je vaste abonnement gewoon laten zoals het is. Dat je die als verlengoptie bij je mobiel ziet staan kan kloppen: het is een geautomatiseerd proces.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Ha Renilde! Fijn dat je zo tevreden bent met je gratis Spotify-account. Dat is inderdaad een gratis onderdeel van je tv- en internetpakket. Je hebt een iets oudere variant waarbij dat nog is inbegrepen. Bij onze nieuwere abonnementen is dat niet meer zo, dus als je dit wilt houden zou ik je vaste abonnement gewoon laten zoals het is. Dat je die als verlengoptie bij je mobiel ziet staan kan kloppen: het is een geautomatiseerd proces.

Reageer