Beantwoord

spotify

• 1 juni 2018
  • 1 reactie
  • 183 keer bekeken

Hoi, helaas werkt Spotify Premium niet meer na het verlengen van mijn abonnement. Volgens de Mijn KPN app zou Spotify Premium gewoon geactiveerd moeten zijn. Kan ook geen activatie code aanvragen Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen?!

Bij voorbaat dank

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 1 juni 2018, 12:10

Hallo en welkom hier op het Forum. Ik zie wat je bedoelt. Je hebt je abonnement kort geleden verlengd met een Zorgeloos 2017-abonnement en ik zie dat je Spotify-abonnement niet is meegegaan. Het is niet actief. Je kunt het uiteraard wel weer gewoon aanvragen . Dat is de makkelijkste optie. Je kunt heel eenvoudig via MijnKPN aanzetten, maar ik kan het ook voor je doen als je dat liever hebt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hallo en welkom hier op het Forum. Ik zie wat je bedoelt. Je hebt je abonnement kort geleden verlengd met een Zorgeloos 2017-abonnement en ik zie dat je Spotify-abonnement niet is meegegaan. Het is niet actief. Je kunt het uiteraard wel weer gewoon aanvragen . Dat is de makkelijkste optie. Je kunt heel eenvoudig via MijnKPN aanzetten, maar ik kan het ook voor je doen als je dat liever hebt.

Reageer