Beantwoord

spotify

• 20 juni 2018
  • 1 reactie
  • 175 keer bekeken

Ik ben enorm kpn-compleet, 3 mobiele abo's (van mezelf en 2 dochters), Spotify premium enz. Is het mogelijk dat mijn dochters (omdat zij natuurlijk ook kpn-compleet zijn) dat zij hun eigen Spotify Premium-account kunnen aanvragen ?
icon

Beste antwoord door Vikash 22 juni 2018, 13:40

Goedemiddag @Rotcop en welkom op het forum! Wat leuk dat je deze vraag hier stelt.

Ik heb het gelijk voor jou nagekeken. Je neemt op dit moment een Alles-in-1 Glasvezel Standaard abonnement af bij KPN. In dit abonnement zit gratis Spotify Premium.

Dit betekend dat je een activatiecode ontvangt en met deze code kan je 1 gratis Spotify Premium account kan aanmaken. Je kan op verschillende apparaten inloggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord.

Helaas is het niet mogelijk om nog een andere gratis accounts aan te maken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @Rotcop en welkom op het forum! Wat leuk dat je deze vraag hier stelt.

Ik heb het gelijk voor jou nagekeken. Je neemt op dit moment een Alles-in-1 Glasvezel Standaard abonnement af bij KPN. In dit abonnement zit gratis Spotify Premium.

Dit betekend dat je een activatiecode ontvangt en met deze code kan je 1 gratis Spotify Premium account kan aanmaken. Je kan op verschillende apparaten inloggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord.

Helaas is het niet mogelijk om nog een andere gratis accounts aan te maken.

Reageer